Jösses, då vill det minsann till att det aldrig strular för de som har det med en sån höjning. :o
Den nya månadskostnaden är 449 kronor. Anslutningsavgiften är 2495 kronor.
Tur att man han skaffa innan höjningen, då slipper man den!
17 svar · 547 visningar · startad av aleborg
Den nya månadskostnaden är 449 kronor. Anslutningsavgiften är 2495 kronor.
Tur att man han skaffa innan höjningen, då slipper man den!
Jösses, då vill det minsann till att det aldrig strular för de som har det med en sån höjning. :o
aleborg, de kommer säkert införa höjningen för dig också, kanske senare... :|
så var det när telia höjde också. jag hade skaffat adsl flera månader innan höjningen. så därför gällde höjningen efter 4 månader för mig...
nja, mitt avtal gäller i ett år, och enligt deras hemsida så ska priset gälla avtalstiden ut. Men det kommer säkert ändå :(
Fan jag som hade tänkt att beställa......men jag ändrar mig snabbt nu.
gör det idag så slipper du, beställningar innan 10 juni får enligt den gamla modellen, kolla på deras hemsida!
Hinner inte avbeställa mitt felia idag så det skiter sig :l
igentligen bör man inte kalla Telia för Felia när det gäller ADSL för min del, har nästan aldrig haft problem.
...
Telia är felia §e §e §jr
Ja, Telia är ju ett fullkomligt idiotiskt bolag. §jr
hahaha! sant sant... :p
sagt upp? blir det inget mer bredbandium för dig då? :p
rätt grov höjning... men.. vad jag har hört så är bostream grymt bra så det kanske är värt att betala så mycket, om jag hade bott i svedala hade jag skaffat direkt, fast ip.. mums... nu degar jag 80 euro i månaden för FastWeb(https://www.fastweb.it) och det är ju rätt mycket men det är värt det... kommer (knappt)ihåg den sorgliga tid då jag inte hade internet alls...
höjningen är ju dessutom telias fel, för det är dom som har höjt bostreams avgifter... så att byta till telia vore ju som att gynna dom som har gjort det jävligare...
Ursprungligen av yaz **vet ni vad Telia betyder på grekiska? :p
'Fullkomlig' betyder det..**
Vet du vad Telia är på Latin?
Pluralformen av Telium, vilken är en mögelspor. Finns även på bild: http://www.uregina.ca/biology/courses/Bio101/Lab8/Telium.htm
Ursprungligen av yaz sagt upp? blir det inget mer bredbandium för dig då? :p
Du skämta med mig aprilo?
Klart som fan det blir bredband! Gratis 10 Mbit närmare bestämt. :e