Fy fan va ballt det här hade jag inte räknat med :)
Shysst design..
:D
Yeah :e
------------------
Jag måste vara en riktig idiot - Läst hela Simpas troligen meningslösa inlägg...
21 svar · 633 visningar · startad av Bire
Kära vänner!
Jag har utlovat en överraskning på julafton och jag är en man som håller vad jag lovar! ;)
Stunden är inne och härmed inbjuder jag er alla till ännu ett diskussionsforum på Internet.
www.motorforum.nu är ett diskussionsforum som drivs av Mig i samarbete med min arbetsplats:
Falu Bildemontering.
( www.falubildemontering.se )
Målsättningen är att, precis som webForum, kunna samla en massa kunniga och vetgiriga motorentusiaster på ett och samma ställe på nätet.
Jag har för avsikt att driva forumet på ungefär samma sätt som wF drivs i dag, dvs med relativt ”hårda” förhållningsregler etc…
Den största skillnaden är att inga trådar kommer att stängas om det ”spårar ur”!
Trådarna kommer däremot att raderas eller redigeras av mig eller de som väljer att jobba som moderatorer.
Det kommer heller inte att finnas några Forumledare…
En liten skara Moderatorer samt mig själv som Admin är allt!
Det finns en liten skara wFmedlemmar som redan har testkört forumet och en av dem har redan tackat ja till att bli moderator.
Finns det flera som känner sig manade till att hjälpa till så är min mailbox alltid öppen ;) admin@motorforum.nu
Slutligen vill jag klargöra ett par viktiga saker angående detta:
Tack vare att jag har drygat mig med alla dessa gissningar etc om vad ”överraskningen” är så har jag hamnat i ett mycket svårt dilemma vad gäller placeringen av denna tråd, men eftersom detta bör anses som en ”Webtjänst” så placerar jag detta inlägg här och inte i ”Kolla min hemsida” eller i ”Café webForum”.
Så mina vänner:
Hjärtligt välkomna till Motorforum!
Bire AKA ”Skywalker”
Numera Admin på: www.motorforum.nu
Fy fan va ballt det här hade jag inte räknat med :)
Shysst design..
:D
Yeah :e
------------------
Jag måste vara en riktig idiot - Läst hela Simpas troligen meningslösa inlägg...
Lookin' good! Mycket bättre forumområden än under "testfasen"!
Nu är det väl bara att tjacka en gammal pundarkälke så att man får vara med och diskutera spindelleder, avgassystem och allt vad det heter :)
------------------
"Common sense is the collection of prejudices acquired by age 18" - Albert Einstein
[Redigerat av sgtpepper den 24 dec 2000]
Var detta överaskningen? :-)
Nu blev man ju lite besviken men man får väl kolla in den i alla fall :-)
------------------
- Administratör på Yourchoie.Nu
ahh, nice, även fast jag inte är motorintresserad :e
------------------
// sanna
// "Alla idéer om bakterier och mikroorganismer är kommunistiskt propagandatrams."
E. Cartwrigt, amerikansk läkare, 1952
§3
All form av annonsering eller försäljning av egna varor/tjänster är inte tillåtet om inte dessa specifikt har efterfrågats. Så kallade "klicklänkar", spam, kedjebrevsverksamhet, pyramidspel, utbjudning av sexuella tjänster är strängeligen förbjudet. Det är heller inte tillåtet att använda webForum som ett medium för att tillgodogöra sig copyrightskyddat material. Ovan nämnda kommer att raderas och i förekommande fall också anmälas.
------------------
Det var en gång en ko & en kalv - då var sagan halv.
Så gick kon & kalven ut - då var sagan slut.
*jippi* äntligen ett forum för oss bil intresserade ;)
------------------
Utdrag nr 5 ur jispirs regelbok-->Tjuv titta i dina julklappar innan du får dem så du vet vad du får, Spela sedan överraskad :e
Ett gott trams förlänger livet :e
KarlTomas
om inte dessa specifikt har efterfrågats
Om man har följt tråden i cafét angående detta så kan man nog sluta sig till att vetskapen om denna sajt HAR efterfrågats.. ;)
------------------
/ bughawk < bughawk at chello.se >
"Visst är det många som använder Windows, det är många som tittar på Bingolotto också."
- Martin Lindhe
Jag har postat ett inlägg under köpes, i och med det att det är det första inlägget så borde väl "webbmästaren" stå för minst 10 % av köpeskillingen... :e
------------------
www.lns.nu
------------------
Cave canem
Bra idé!
Har själv en mångårig (ja,ja é gammal)
erfarenhet av bilar med bilplåt som
specialité.
Bla egen verkstad och lite annat, ska
bli intressant att följa/delta i
forumet.
God Jul Bire och alla andra/Pele
Kul att nästan alla är så positiva till detta!
Lite över förväntan är det dock ;)
------------------
www.motorforum.nu
kanin?
------------------
// sanna
// "Alla idéer om bakterier och mikroorganismer är kommunistiskt propagandatrams."
Zanna: Freestyler har alltid haft det lite svårt med stavningen och han menar nog mest troligt: "Kanon!" ;)
------------------
www.motorforum.nu
Jaha så det var här överraskningen hade gömmt sig ;)
Då får man väl gratulera till det nya forumet :)
------------------
//M@rtin
Keyboard ERROR!
Press F1 to resume.
aha..
ja grattis ;)
------------------
// sanna
Asch, moderatorposten var redan upptagen för F1 forumet! :x
------------------
woodi
Svenska FF1
www.johan-skog.nu
Väl jobbat Bire! Ser mycket fint ut :)
------------------
Mvh
Hazze , moderator wF
Det är stabilt...
Freestyler har alltid haft det lite svårt med stavningen och han menar nog mest troligt: "Kanon!"
Tjursnack... Freestyler ser mig som sin stora idol och har tagit efter. Kanon har ersatts av Kanin. Enkelt och korrekt. :e