webForumDet fria alternativet

Banner tjänst...

Webbhotell & domäner

5 svar · 291 visningar · startad av anton

Medlem sedan juli 200039 inlägg
Frågan#1

Jag har så höga internet kostnader, så jag tänkte kompensera det något genom att användå någon av dom där tjänsterna som visar en banner nån stans på din skärm, och så får man lite pengar för den tid man är uppkoplad...

Någon som vet mer om det och vet vilken den absolut bästa tjänsten är (hellst svensk)?

------------------
Ostbågar...

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg

Det finns ingen bra sådan tjänst.

------------------
matti.intelligens.nu

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Instämmer med Finska pojken!

Medlem sedan juli 200039 inlägg

okej, finns det en dålig sådan då?

------------------
Ostbågar...

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

okej, finns det en dålig sådan då?

AllAdvantage :e

------------------
Canis meus id comedit

Medlem sedan juni 20001 521 inlägg

Jag har använt mig av Alladvantage ett tag, men jag får inte ihop mer än cirka 80 dollar i månaden på det... Det var bättre förr, nu får man inte lika mycket betalt. Du kan säkert adressen, http://www.alladvantage.com/ - men det är inget jag rekommenderar. Ett plus är att deras programvara fungerar på Mac.

Gotoworld och Epipo är supersega.

Nystartade (och helsvenska) Slanten verkar vara intressant. Än så länge har de inte fått in tillräckligt många annonsörer, och det kommer väl att vara deras största problem. Vi får hoppas att det ordnar sig så att det kan dra igång. Programvaran är ju klar redan. Adressen är http://www.slanten.se/ mitt användarnamn är "gislaved", om du har lust att skriva in det... ;) (om det här räknas som otillåten reklam kan väl någon moderator ta bort det...).

Om du kan tipsa många kompisar så kan det vara ganska lönsamt med såna här program, men för medelsvensson är det ingenting som man blir rik på. Svenska företag är att föredra eftersom du slipper växlingsavgifter.

Bygg en fin hemsida istället och tjäna pengar på att sälja reklam på den... eller starta Buu.com, dra in en massa riskkapital och sälj företaget fort som attan... ;) (ojsan... buu.com var upptaget... )

------------------
Gislaved.net
"Tänk på vad du säger så att du inte säger vad du tänker."

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)