Sök på artiklar med enklaste gränssnitt: +, -, automatisk wildcard och kanske automatisk space före + -.
Sök gods från shopen, och varför inte en gemensam sida med kontakt- och sök-länkar för de fraktare som stöds.
1 svar · 248 visningar · startad av aleborg
Jag håller på att bygga en avancerad "webshop server", en komponent som man installerar på en server, och vips, så kan alla som har domän/plats på servern få en egen webshop.
Min fråga är, vad skulle ni vilja ha för möjligheter i en webshop, vilka funktioner?
Idag finnsIkan man göra:
* all layout för samtliga sidor kan man göra själv
* Taggar, t ex: [Product_Name] sätts i layouten där man vill att produktens namn ska skrivas ut, taggar finns för all information, inkl. bilder.
* obegr. antal kategorier, subkategorier och produkter
* central alternativt egen admin sida.
* "Support tickets"
* bla, bla bla, listan kan göras grymt lång.
Men vad anser ni ska finnas med? Så svarar jag istället om det redan finns eller om det är en bra idé :e
Jag har försökt göra så att man inte på något sätt är låst till någon layout utan man skapar den själv, det anser jag vara viktigast. För dom som inte kan HTML finns det självklart en tjock manual :e och färdiga mallar är det tänkt! Även upload och mail finns i komponenten som även kan användas separat.
Vilka fraktföretag och betalföretag ska man skapa support för?
Sök på artiklar med enklaste gränssnitt: +, -, automatisk wildcard och kanske automatisk space före + -.
Sök gods från shopen, och varför inte en gemensam sida med kontakt- och sök-länkar för de fraktare som stöds.