H hp Medlem sedan maj 2001 787 inlägg Frågan 19 maj 2002 15:15 #1 Kan någon rekommendera en bra gratis webbshop. Filerna skall kunna läggas på egen server och helst vara byggd i ASP. Det finns en djungel av shoppar men de flesta tycker jag är halvsunkiga. Har ni länk till demoshop blir jag ännu gladare. Jag har provat att bygga egna men det blir mycket jobb/halvtaskigt resultat.
jag har en jättebra i asp, som du kan få, maila mig så bifogar jag den
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Jag är oxå intresserad! Kan ja oxå maila dig? :)
Y yaz Medlem sedan maj 2002 1 028 inlägg hehe. Med risk att bli tjatig....jag är också intresserad... Skojar inte alltså. :)
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg carbon.nu om det är så att du känner för att dela med dig så kan du ju alltid lägga till det i scriptforumet :D
http://www.webforum.nu/forumdisplay.php?s=&forumid=148
Y yaz Medlem sedan maj 2002 1 028 inlägg det vore alltså snällt. :)
skicka era adresser til mig via e-mail så skickarjag den i morgon när jag kommer hem.
ha d bra alla
joser Medlem sedan mars 2002 1 152 inlägg Intresserad med. Skickar oxå ett e-mail. :)
L lbrink Medlem sedan aug. 2001 60 inlägg Misstänker att denna webshop inte är helt laglig ;)
jag hoppas att det inte är försent att få en webshop skcikad till sin e-post adress....
Y yaz Medlem sedan maj 2002 1 028 inlägg ilbrink varför misstänker du det?
kan nån skicka den till mig också??? Snälla
Min mail: info@medialabs.nu
Men om nån skulle ge mig Carbon´s email adress... så kan jag skicka ett mail till han..
joser Medlem sedan mars 2002 1 152 inlägg *Hmm, vilken ikon var det nu igen* §e §e §e.
Hehe, jag har redan testat den men jag litar inte riktigt på den. Har du hans email?
joser Medlem sedan mars 2002 1 152 inlägg Jag skulle inte sprida nåns mailadress om jag hade den så sluta fråga om det.