webForumDet fria alternativet

Fått ett hemsides jobb igen....

Webbutveckling

4 svar · 370 visningar · startad av Annelie

Medlem sedan mars 20002 542 inlägg
Frågan#1

Har innan fått äran att göra en sida till segelsällskapet pysslar nu med motorcross sida. Men NU kom en ny utmaning jag ej kunde tacka nej till. Var och hyrde en film igår killen som jobbar där i video affären bjöd på filmen... Hmm ! Så frågade han om JAG ville göra hans hemsida "Dvd affär" på nätet. WOW tycker jag . Utmaning för mej som aldrig gjort en kundkorg eller sökfunktioner. Går allt bra så kanske ni kan få script , om det ej redan finns ?!

Håll nu tummarna , för går allt vägen så har ni en billig affär för hans priser VAR billiga. Jag kollade bl.a barnfilmer , för det är vad jag köper mest :) 230-265:- för en Tarzan och han tog 199:-

------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*

"Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger." Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den.

Medlem sedan feb. 20002 218 inlägg

Grattis! Lycka till! Du vet var eliten håller till om du skulle stöta på problem ;)

------------------
01 | 02
För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.

Medlem sedan mars 20002 542 inlägg

Oooops kom du på mej SÅ fort :)Tänk att jag hade det lite i baktanke när jag skrev här ;) Gillar er alla så mkt så ... räkna med mina lattjofrågor o problem

------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*

"Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger." Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den.

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Just ask! :e

------------------
kaffepanna

Medlem sedan maj 20001 953 inlägg

Kan väl inte direkt räkna mig till proffsen men är det nått som jag kan hjälpa till med så gör jag det!

------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)