Netintense... Kör inte dom NT-server? Men det kanske du också vil göra. :)
Jag tycker inte att de verkar så bra faktiskt. Tyvärr. Jag och min klasskompis tittade på ett antal hotell och vi tittade faktiskt på Netintense, men vi struntade i dom.
Slutligen valde vi Digikom och jag måste säga att det var ett av de sämre val jag gjort.
Det som trots allt verkar vara bäst är FS-Data. :)
NT antar jag att du vill ha Bire... dom kör faktiskt win2k där...
Skulle du frågat mig för några månader sedan så skulle jag ha blivit lyrisk... men nu är jag negativ... Suporten är snabb och bra, svarar relativt snabbt. Men sedan dom flyttade (köpte nya?) servrar i Kalmar så har internetaccessen blivi horibel... Några gånger i veckan är min sajt(webeye.nu) nere, och dom verkar inte veta vad som är fel (dvs. dom säger inget till mig, även fast jag frågar)... Och jag vet inte om det inträffar för andra kunder, det har dom inte heller svarat på... :l
Så mitt råd, om du verkligen vill använda dom, är att avvakta tills dom fått ordning på sina grejor...
Jo, det har du rätt i. De har i allafall någon koppling.
Jag tycker Netintense' support är ganska dålig. Jag har flera gånger mailat och frågat varför CDONTS inte funkar, men bara fått svar att de ska kolla vad som är fel, men inget har hänt.
Av de hotell jag använt är NetIntense absolut det sämsta. Som tur var upptäckte jag det INNAN första räkningen var betald... Jag gav dem ultimatum att kontot skulle funka innan jag betalade och när det fortfarande inte funkade efter 4 veckor så rev jag räkningen och sa upp kontot.
Detta hände för runt 4 månader sen.
Supporten var otrevlig och verkade knappt kapabel att hitta var servern stod nånstans än mindre fixa problemen...
Flyttade sen till Digikom och de är jag hittills mycket nöjd med.
jag använder netintense och är nöjd med det. Det var strul ett tag när dem flytta sina servrar till sverige men sen har det fungerat bra. Och de har inte bara email support nu, man kan även få tag på gubbarna på telefon också. :) http://www.netintense.com/