Jag måste säga att www.sandaf.com är det bästa hotellet jag känner till.
det är de enda hotellet som har full access till i princip alla serverkomponenter man kan begära.
Och nästan alla andra webhotell har någon typ av löjlig trams restriktion av vissa ASP-object, men det har inte sandaf.
Därför är det det bästa.
Hehe, www.sandaf.com drivs av samma fjortisar som satte upp www.gratiswebplats.nu. Jag skulle inte lägga mitt domän hos dom ens under vapenhot, dom verkar totalt oseriösa och saknar helt säkerhetskunnande (antagligen därför dom inte har några restriktioner på serverkomponenter etc.)
Men du pepparn.
jag skulle aldrig i helvete betala för ett sketet webhotell som stänger av i princip alla balla object, och som inte ens vågar ha tex en uploadkomponent.
Exakt dannemange, det skulle inte jag heller. Men jag pröjsar å andra sidan inte pengar till två 14-åringar som inte har en aning om hur ett webbhotell ska drivas.
Jag bryr mig inte alls om hur bra eller dåliga webmastrarna är , huvudsaken är att JAG får mest komponenter och object för pengarna. kan inte fatta hur man kan resonera på annat sätt. Är det bättre att betala dyra pengar till några fjantiga poloyuppies i Stockholm som tror dom är hippa, där du endast får tillgång till en pissig ADODB connect för samma peng?.