Jisses, ADSL, Teila kallar det bredband, men jag förstår mig inte på det här riktigt, alltså det går ju segare än vårat gammla modem, för resten av de i villaområdet går det hur snabbt som helst, men för oss, man får vara glad om man ens kommer in på nätet!
Vad kan vara problemet?
Någon som har något tips, eller råkat ut för samma sak!
Jag har haft problem till och från senaste dagarna. Jag orkar dock inte ringa kundtjänst för dom kan oftast inte svara ändå :l Det är antagligen bara störningar på nätet som gör det men det brukar bli bättre efter ett tag.
Ett tag var det sådana störningar som du beskrev i 2 och en halv dag. Fett störande. Då kunde man gå in med det gick så sjukt långsamt, och så... men det löste sig tillslut för telias station fixades där jag bodde...
Men dumt att ni börjar klaga direkt när ni får porblem....
jag har lärt mig en läxa.
För några månader sedan (2001) så låg ComHem nätet nere i huset i 8 jävla dagar och jag ringde minst 2 gånger om dagen till dom men dom sa varje gång samma sak.. " VI gör en felanmälan"
Tillslut så skickade dom upp 3 st Tekniker och dom började att mäta i mitt uttag och kom fram till att det var fel i Signalförstärkaren i källaren i Hyreshuset.
257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e