webForumDet fria alternativet

E-post

4 svar · 424 visningar · startad av Netmums

NetmumsMedlem sedan dec. 1999106 inlägg

Tjena hej hallå!
Undrar om nån av er har tips på nån bra gratismail som alltid fungerar (detta utesluter ex Yesbox och Hotmail) har bra system med mappar och sortering, är snabb och pålitlig samt INTE säljer adresser till porrsiter och annat otrevligt?

Även tips på dåliga gratismail är av värde så jag får veta vilka jag inte ska testa...
/Nett

RobbanMedlem sedan dec. 19992 555 inlägg

> ... bra gratismail som alltid fungerar (detta utesluter ex Yesbox och Hotmail)

Utesluter alla andra också skulle jag vilja påstå. Finns ingen tjänst på Internet som alltid fungerar.

------------------
Robban < robban@lipogram.com >

NetmumsMedlem sedan dec. 1999106 inlägg

*suck* du menar att det är så illa?? Finns det någon som fungerar så gott som alltid då? Åtminstone Yesbox fungerar så gott som aldrig istället och det är liiite jobbigt tycker jag.
/Nett

MattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg

home.se fungerar fin fint :) en större lista på e-post adresser kan du hitta på min sida. (under gratis saker, epost)

:: matti (www.mk.st)

[Redigerat av Matti den 21 dec 1999]

petergrennanetMedlem sedan dec. 1999258 inlägg

Yahoo.se

Jag använder yahoo.se för att skicka emails utanför Outlook. Jag har aldrig stött på några "funkar-inte" förrutom små fel som även uppkommer i t.ex MS Outlook.
Dom har även en mycket bra Adressbok.
Den är på svenska, du kan hämta dina POP mails snabbt, och den är väldigt snabb, jag har inte fått nån porrspam på den adressen ännu.

127 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.86db40fa
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)