Lite fel forum va :q
Tjena!
Ska starta en sajt enbart inriktad på babes... Problem: Jag behöver någonstans där jag kan lägga mina bilder.... Någon som vill hjälpa mig???
Vem kan motstå en sajt enbart med massa fräscha brudar.... :birp
28 svar · 966 visningar · startad av crisse6
Tjena!
Ska starta en sajt enbart inriktad på babes... Problem: Jag behöver någonstans där jag kan lägga mina bilder.... Någon som vill hjälpa mig???
Vem kan motstå en sajt enbart med massa fräscha brudar.... :birp
Lite fel forum va :q
Babes i vilken form? Naket?
Re: Babesajt =)
Ursprungligen av crisse6 **Tjena!
Vem kan motstå en sajt enbart med massa fräscha brudar.... :birp**
Några nyckelord att fundera på:
Webhotell, copyright, internet & webtjänster.
Håller med bire men + på ett par fjortis mansgrisar
Ja eller Nej?
Vill ni ha en sajt med massa bilder på babes?
NEJ
DOH!
come on... är det bara b**** här?
come on... är det bara b**** här?
Kalla mig vad du vill. men jag har iallafall tillräckligt med respekt och mognad för att förstå att kvinnor inte ska ses enbart som sexsymboler. Visst är är kvinnor otroligt vackra. men det är inte genom bilder man upptäcker hela deras skönhet. :)
Du kommer förstå det här en vacker dag när du har växt till dig lite och lyckats träffa en riktig kvinna. fast vissa förstår ju aldrig detta och fortsätter ha en negativ syn resten av livet med ena handen innanför byxorna i väntan på att få träffa nån av det andra könet. §jr
Instämmer
Instämmer med Bire
"Webhotell, copyright, internet & webtjänster."
och tillägger
INTE EN TILL BABE site Kan ingen göra en BABY site
Tänker du ta bilderna själv?
Eller kanske köpa rättigheterna till dem?
Wiberg, precis min tanke :q
hahhahaa.... man vet inte om man ska skratta eller gråta när man läser ditt inlägg eureca...
nr1: jag har ett stadigt förhållande så håll dina tankar för dig själv.
nr2: vad har det med mognad att göra om man vill se lite härliga bilder på tjejer? jag tröttnar aldrig på att kolla på vackra bilder...
nr3: jag har en bror som jobbar på slitz och kompisar på café så jag tror att jag ordnar bilderna själv - svar ja.
något mer ni undrar över era patetiska nollor?
§4
Svordomar och grovt språk undanbedes. Dina inlägg ska hålla en kamratlig ton och hålla ett vårdat språk för allas trevnad.
Är du medveten om att alla har olika åsikter och kanske inte är tankeläsare!! x(
Ja, vad gör du här?
HA HA HA
Jo, just det ja, Bengan, vad gör du i denna tråden? Råkade komma in på din sida och upptäckte något som hette "Dagens bild" och "Gårdagens bild", hahaah för vet du vad det roliga var? BILDERNA VAR LÄTTKLÄDDA TJEJER SOM VICTORIA SILVSTEDT OCH DU KAN KNAPPAST HA TAGIT DET SJÄLV!!!!!! §e
Ha det gött Bengan och vi kanske ses i någon annan tråd, men inte denna.
Trist med folk som inte klarar av att ta kritik. Dåligt självförtroende?
Lycka till med sajten!