webForumDet fria alternativet

Nån mer än jag som inte kan kolla mailen hos Binero?

Webbhotell & domäner

25 svar · 3 166 visningar · startad av civilpolisen

Medlem sedan dec. 2009872 inlägg
Frågan#1

Sändandet av lösenordet misslyckades. E-postservern pop3.mindomän.se svarade: Internal login failure. Refer to server log for more information.

Fungerade utan anmärkning kl. 1 i natt och webmail kl. 23 i går.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

00.03 fick jag ett mail, men nu fick jag faktiskt samma felmeddelande som dig.

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Ofunkar för mig också, sedan 02:44.
Ingenting på binerodrift.se - det är bäst att jag drar iväg ett mail till supporten.

mvh

Medlem sedan jan. 20061 807 inlägg

Verkar avhjälpt nu, i alla fall via webmailen.

Nu är felet avhjälpt även för icke-webmail.

http://www.binerodrift.se/?p=1164

mvh

Samma fel idag igen!?

Nån med känningar inom organisationen får ta tag i detta...!! :-)

Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

http://www.binerodrift.se/?p=1213&m=0

Det är nog bättre att du felanmäler via rätta kanaler än att skriva på ett forum (som de inte bevakar direkt)

Allt är relativt!
Dom hade inte uppdaterat hemsidan när jag postade.

För min del är det bättre att felanmäla här. Det är tacksamt om det är många som drabbas, då vet man att det inte svabbas undan med det.

Annat är det med "en domän per faktura" ideologin som Binero vidhåller är "den bästa lösningen för våra kunder". Deras logga fyller ju halva arket med 100% toner!!

Jag är rätt ensam på detta forumet att ha dåliga erfarenheter av Binero och det är ju tacksamt för Binero!!

Nu kommer du (eller någon annan) svara att jag ska sluta gnälla på Binero för det gör ingen nytta och lite så är det... Jag väntar med spänning på att Nytta ska ta inta scenen!! Det är en otroligt lång väntan, det ska alla veta!! :-)

Du få gnälla hur mycket du vill på Binero, men varje gång du har postat ett fel så känns det som 9 fall av 10 har du aldrig kontaktat binero ens.

Drift sidan uppdateras inte vid den första felanmälan men det hjälper att kontakta dom så de är medveten om det(även om de har verktyg för detta).

voigtann1 skrev:

Du få gnälla hur mycket du vill på Binero, men varje gång du har postat ett fel så känns det som 9 fall av 10 har du aldrig kontaktat binero ens.

10 av 10 är närmare sanningen.

Det är riktigt. Jag undviker i möjligaste mån kontakt med dom. Jag väntar på att någon "kvalitetsintresserad person i ledande befattning med insikt om kundens behov" ska anställas på detta företaget.

Det kanske kommer!! Man ska inte ge upp så lätt! Jag väntar! :-)

Jag föreslår att du byter webhotell om du är missnöjd. Binero har bra villkor, så de släpper dig enkelt.

mvh

@nders skrev:

Jag föreslår att du byter webhotell om du är missnöjd. Binero har bra villkor, så de släpper dig enkelt.

(y)

Det är ju enkelt att hjälp dig som kund som aldrig hör av dig om du har problem... låter som ett omöjligt synsätt att få något löst.

Medlem sedan jan. 20061 807 inlägg

@nders skrev:

mvh

+1 på den.

Medlem sedan jan. 20051 121 inlägg

Vad är bra med Binero 2.0?

Jag har varit kund i flera år och aldrig haft några större problem men så i veckan blev jag "uppgraderad" och jag har inte sett några fördelar med detta.

Begränsad lösenordslängd (varför?). Felmed. när jag försöker lägga upp bilder. Otydlig webbplats. Gamla kontrollpanelen hade sina brister men var en bra och fungerande sak, den nya kan jag bara ge (n).

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

voigtann1 skrev:

Det är ju enkelt att hjälp dig som kund som aldrig hör av dig om du har problem... låter som ett omöjligt synsätt att få något löst.

Det låter ju som webbmailsproblemen är centrala problem som drabbar alla kunder. Så de får nog reda ganska snabbt på att (t ex) webbmailen inte fungerar. Problemet är nog alltså i detta fall att felet alls uppstår, snarare än att ingen rapporterar. Om det gällde något mer obskyrt fel så hade jag hållt med.

Medlem sedan juni 200116 inlägg

voigtann1 skrev:

Slippery slope. Om man inte åtgärdar grundläggande fel på sin tjänst innan kunderna klagar har man snart inga kunder kvar.

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Problem med webb och email... igen.

http://www.binerodrift.se/

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Binero har nog stora problem idag ;-(

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

wetwired skrev:

Slippery slope. Om man inte åtgärdar grundläggande fel på sin tjänst innan kunderna klagar har man snart inga kunder kvar.

Så sant! Verkar som man valt en leverantör hos Binero som inte har kompetens nog och Binero tycks inte våga bryta med dom, utan intalar sig istället att allt blir bra till slut. Men lär inte vara några kunder kvar då.

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Gissa vilken webmail som inte funkar? Mm-hm. Funderar på att byta.

265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
140 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)