webForumDet fria alternativet

Utrymme på Dropbox.

Program & appar

6 svar · 1 099 visningar · startad av Poteta

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg
Frågan#1

Tjo!
Jag fick detta knepiga meddelande när jag tryckte på "Get free space!" i Dropbox.
Dock har jag bara 6.25 GB såvitt jag kan se. Vad kan det bero på?

(Jag fick ett meddelande i telefonen om att jag skulle få 25 GB fritt om jag loggade in på dropbox.com och upptäckte då detta.)

Untitled-1.gif
Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg

Då du ju har varit i kontakt med dem i telefon kan du väl ringa (eller maila om du har mailadress, så sparar du ju kommunikationen och minns) företaget? och fråga.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

b242569 skrev:

Då du ju har varit i kontakt med dem i telefon kan du väl ringa (eller maila om du har mailadress, så sparar du ju kommunikationen och minns) företaget? och fråga.

Eller så fick han meddelandet via Dropbox-appen? Telefon är inte alltid lika med att ringa när vi skriver 2012 i kalendern...

Har själv inte fått något sådant meddelande men nappade på deras "Camera upload" för någon vecka sedan. Med lite inbjudningar och sånt är jag uppe i knappt 14GB nu. Och Camera upload har jag stängt av. ;)

Dryden skrev:

Eller så fick han meddelandet via Dropbox-appen? Telefon är inte alltid lika med att ringa när vi skriver 2012 i kalendern...

Har själv inte fått något sådant meddelande men nappade på deras "Camera upload" för någon vecka sedan. Med lite inbjudningar och sånt är jag uppe i knappt 14GB nu. Och Camera upload har jag stängt av. ;)

Jag menar givetvis appen, trodde de flesta skulle förstå det. :OO
Camera upload är på men ska stängas av. Jag fick meddelandet efter jag hade rootat så det är kanske därför det inte fungerar.

Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg

Du la ju tråden i Internet & Webbtjänster (inte i hemelektronikdelen). Är det via Internet du har tillhandahållit det du har fått? Står det då inga kontaktuppgifter på nån hemsida? Det borde ju ses som mest naturligt när ett sånt här problem uppstår att man i första hand tar kontakt med den som är direkt ansvarig, men i detta fall verkar det som att det inte är så lätt.

Hoppas du får ordning på det :)

Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

@Poteta menar dom inte att du kan få upp till 25gb data med dropbox... om du delar med dig bilder, facebook och allt annat som dom koppla in för att "ge" mer utrymme?

voigtann1 skrev:

@Poteta menar dom inte att du kan få upp till 25gb data med dropbox... om du delar med dig bilder, facebook och allt annat som dom koppla in för att "ge" mer utrymme?

Ah, så är det såklart! :bire

b423423, jag fattar ingenting och är nog inte ensam av oss två om det... Varför skulle jag inte ställa frågan om en webbtjänst här? Vi har moderatorer som klarar av att flytta på trådar som har hamnat fel. :OO

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)