Är det någon som har tips på en bra och gratis tjänst för online-lagring?
Har hittills använt boxstr.com som nu har bytt namn (och teknik) till opendrive.com (och samtidigt raderat alla mina filer...) men vill alltså hitta ett alternativ. Tittar på Skydrive men det har inget bra gränssnitt.
-------
Är du eller någon annan intresserad av ref.länk för att få mer utrymme på dropbox (+ 250 mb), sugarsync (+250 mb) eller spideroak (+ 1G) så skicka pm. Jag vill inte spamma forumet med sådana länkar
Använder inte i nuläget själv, men har blivit rekommenderad detta av flera vänner som tycker att jag ska börja använda om jag nu ska ge mig in i den kurvan.
Använder inte i nuläget själv, men har blivit rekommenderad detta av flera vänner som tycker att jag ska börja använda om jag nu ska ge mig in i den kurvan.
Bra tips! Detta ska jag använda för mig själv, men det går inte att använda på en hemsida då det inte finns direktlänkar till filerna man laddar upp. Och det är just en sådan funktion jag söker nu!
Ang direktlänkar och Dropbox
Förstår jag dig rätt - du vill ha filerna någonstans för att sedan ha länkar till dem på en hemsida?
I så fall är det inget problem med dropbox, det du lägger i public-mappen får en egen url
sugarsync och spideroak har liknande
Ang direktlänkar och Dropbox
Förstår jag dig rätt - du vill ha filerna någonstans för att sedan ha länkar till dem på en hemsida?
I så fall är det inget problem med dropbox, det du lägger i public-mappen får en egen url
sugarsync och spideroak har liknande
Exakt! Hmmm, public-mappen...? Skapade en ny mapp som jag delade ut (shared). Ska titta igen!
/Edit
Klockers!! Tack bägge två för Era tips! Strålande!! (y) (y)