Jag skall flytta och behöver vägledning. I min nya bostad finns endast, tror jag, möjlighet för ADSL, finns alla fall ingen möjlighet för kabelinternet vad jag vet.
Att fråga säljare känns lite fel.. och eftersom jag vet nada om vad man ska välja vänder jag mig till någon kunnig här!
någon som har något bra förslag vilken leverantör man ska använda sig?? Vill givetvis ha ett snabbt, billigt och fungerande internet. Främsta prion för mig är att det fungerar felfritt, har otroligt dåliga erfarenheter av min tidigare leverantör comhem, sedan snabbet och sist pris.
Jag har BBB ADSL hemma och det har fungerat förvånansvärt bra i princip hela tiden jag haft det (började som bonet-kund). De få gånger det varit strul har det löst sig rätt omgående.
I och för sig har jag en liten fördel med sonen jobbandes på teknisk support hos nämda leverantör så han brukar övervaka anslutningen. :)
Vad det kostar har jag dålig koll på, hustrun står som "ägare" av abbonemanget och får således pynta räkningen... :e
Som tack för lång och trogen tjänst fick vi mobilt bredband för 99 kr/mån inklusive modem, perfekt i stugan om somrarna.
Jag hade tidigare ADSL från BBB och har inget att klaga på. Nu kör jag med Comhem vilket jag iof inte heller kan klaga på.
Om jag inte bodde i ett Comhemhus hade jag satsat på BBB igen. :)
269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e