Jag har tröttnat på mitt Wordpress Tema. Jag tycker det är jobbigt att läsa alla inlägg och tycker inte det är snyggt längre.
Har suttit och kollat på Wordpress.org en stund efter något tema som skulle kunna va passande men inte hittat något.
Det jag är ute efter är ett enkelt tema där det är lätt att läsa texten emot bakgrunden. Det ska helst ge en känsla utav lite backpacking eller något i stil med det. Det är ju oftast en bild/logga längst upp på sidan, den ska va i enkla färger så den är lätt att byta ut till någon utav dom bilderna jag själv tagit.
Så tänkte om ni kanske kunde hjälpa mig att hitta det perfekta temat?
Sen vet jag inte hur mycket du brukar ändra och är villig att andra. Om du vill ha de bilder som ligger högst upp eller vill ha egna osv. Jag brukar välja ut en layout som jag tycker är bra med kolumner och texter sen ändrar jag det mesta.
Sen vet jag inte hur mycket du brukar ändra och är villig att andra. Om du vill ha de bilder som ligger högst upp eller vill ha egna osv. Jag brukar välja ut en layout som jag tycker är bra med kolumner och texter sen ändrar jag det mesta.
Hittade ett tema som får duga på sidan du länkade till. Det va rätt enkelt och inget behövde redigeras. Är inte så sugen på att sätta mig och pilla med hemsidan när jag är i Thailand ju.. ;)