webForumDet fria alternativet

Någon som testat bottleshop247.com?

Webbhotell & domäner

8 svar · 3 245 visningar · startad av kirferf

Medlem sedan juli 20085 inlägg
Frågan#1

Slängde iväg en liten testorder idag på http://www.bottleshop247.com/ för att se hur det fungerar. Någan annan här inne som testat och vet hur seriösa de är? Har det fungerat bra för er?

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Nej jag har inte testat sidan av det största skälet att det inte ser ut som en seriös sida och heller inte något seriöst företag bakom det.

SirPeter skrev:

Nej jag har inte testat sidan av det största skälet att det inte ser ut som en seriös sida och heller inte något seriöst företag bakom det.

Okej SirPeter var ju härligt att höra, alltid skönt med konstruktiva inlägg. Jag blir ju självklart nyfiken på vad du grundar detta på? Om du varken testat sidan eller kan ge något matnyttigt gällande seriositeten.

Som frågan löd: Finns det någon som TESTAT sidan som kan ge lite feedback på hur det fungerat för er?

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Vem försöker du lura?
Oddsen att du inte skulle ha något med sidan att göra e ju ganska liten, Men du får nog försöka göra reklam någon annanstans, Tror iallafall ingen på på wF kommer beställa från eran sida...

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Jag känner en kompis som handlade hos dem för ett tag sedan som fick fel märke. Alltså en billigare sort istället för Absolut. Det gick väl att dricka ändå, men det kändes ju inte så seriöst...

Ojdå vilka reaktioner det blidde nu då :(

Hoppas jag inte har förnärmat någon men jag är faktiskt gediget intresserad.

nitro2k01: Lät väll lite sådär asså. Hoppas att det inte händer min order =S Skulle ju vara kul om det funkar. Kommer ge lite feedback när jag fått min order.

Nu har drickat kommit, tog runt 7 arbetsdagar. Ett problem som dök upp var att en flaska var utbytt, som tur var till en dyrare vara till skillnad från nitro2k01 fall. Förpackningen kändes lite sådär men varorna höll. Sprade runt 45% jämfört med systemet med frakt så jag är nöjd :)

Medlem sedan nov. 20051 317 inlägg

Jag tycker det är hur intresasnt som helst att du reggade dig här, och det första du gjorde var att skriva en tråd, i ett forum för webbutveckling, som handlar om en sprit-affär på internet =)

Framför allt att du även bara skrivit i din egna tråd under den tiden du varit reggad. Varför beblanda dig med resten av forumet när du bara vill göra reklam liksom x( :D

För det kan inte vara så att jag försöker hitta information om något jag själv är nyfiken av på ett av Sveriges största forum? Jag förstår att ni blir misstänksamma och jag vet inte vad jag kan göra för att motbevisa er. Jag skulle kunna posta länkar till ett antal fler butiker som t.ex. http://www.vinsajten.com/ eller varför inte http://www.billig-sprit.se/ sen kan någon admin döpa om tråden till "Någon som testat handla sprit på nätet?" För att slippa erat tjat och gå On Topic, vilket har varit svårt i den här tråden, kanske det är nödvändigt.

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
141 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)