Någon mer än jag som har haft problem med digisip. Det är så att jag tecknade ett konto här i veckan. Kontot jag tecknade var ett mini (kontantkort) som man måste fylla på med pengar. Visst jag fyllde på ca 250kr via Bankkort. För att det skulle gå så fort som möjligt. Pengarna är dragna men det finns inga pengar på mitt digisip konto. Jag har mailat 3-4 gånger denna veckan utan svar. På måndag kommer jag ringa till dem och se om det går att få tag på dem.
Är det någon mer än jag som har haft dessa problem med Digisip? Och hur gick ni tillväga?
För jag vill ha tillbaka pengarna och avsluta mitt konto nu.
Nog känns det som om du skall kunna kontrollera det hela en gång till innan du braskar på med rubriken!
Hade du fått nummer redan eller valt, har du dosa eller mjukvara? Rätt kontonummer för inbetalning?
Ser fram emot en lösning.
Jag har aldrig haft problem med funktionaliteten hos Digisip - fungerar att ringa och jag har inte haft några problem med att sätta in pengar.
Däremot en varningens finger för Digisip gällande supporten som är katastrofal. Epost har jag aldrig fått svar på.
Och det är nog ingen tröst för dig att veta att telefonsupporten inte kan något om Digisip (var så för ett halvår sedan iallafall), utan du blir tvungen att ge ditt telefonnummer så ringer de upp en vecka senare...
Lasp: Jag har fått telefonnummer. Då jag ska använda mjukvaru telefon. Problemet är att jag har satt in 250:- som dragits ifrån mitt konto för ca 4 dagar sedan via kontokort. Som inte äns har registrerats hos dem under mitt konto. Så jag kan inte använda mitt abbonemang som jag har beställt för det måste aktiveras med en inbetalning. Kollar jag inbetalningar etc så finns det inga pengar där. Bara en skuld på 59:- i anslutningsavgift.
Det står även på deras hemsida att betala med kontokort så har du ring potten inom några minuter.
Sen tar dom ut en avgift på 25:- per Kudtjänst ärende vilket innebär att jag kommer väl inte få några pengar alls kvar på kontot sen i slut ändan ändå för jag har skickat 4 mail och på Måndag ska jag försöka ringa dom.
Sen tar dom ut en avgift på 25:- per Kudtjänst ärende vilket innebär att jag kommer väl inte få några pengar alls kvar på kontot sen i slut ändan ändå för jag har skickat 4 mail och på Måndag ska jag försöka ringa dom.
Tar de betalt för att få kontakt med kundtjänsten? :o
Tar de betalt för att få kontakt med kundtjänsten? :o
Smart.
Då lönar det sig ju att tillhandahålla en riktigt, riktigt dålig produkt.
Vi lär snart få se samma fiffiga affärsidé hos fler leverantörer. Tyvärr....