Har hittat en hemsida som heter bux.to
Hemsidan går ut på att man klickar på länkar och får pengar. Det verkar inte vara något lurendrejeri, då dom själva tjänar på affären.
Du får 1 cent för varje klick och du kan göra runt 15 klick per dag. Också kan du referera andra som ger dig en liten större vinst. Du får pengarna via AlertPay, tyvärr så bytte dom ut PayPal för någon vecka sen :(
Någon som har erfarenheter av sånt här? Berätta gärna då om vad du tyckte :)
Klicka gärna på ref länken :birp
**Här ska det inte klickas på några länkar som genererar pengar inte.
Det verkar ju onekligen som en bra affär. :OO
Om man klickar 10 gånger varje dag (man måste dessutom vänta minst 30 sekunder mellan varje klick) så tjänar man ca: 20 kr i månaden. Fast då måste man gå in och klicka 10 gånger varje dag.
Just det ja, man måste vänta drygt tre månader innan man kan ta ut pengarna också.
Finns det verkligen folk som går på detta? Är det inte enklare att samla tomflaskor? :bla
Men Poteta, varje gång jag klickar på en länk för ju bux.to 5 gånger mer än mig. Det är ju som med google, ifall någon klickar på en reklams på sidan så får ju man pengar. Gissa då hur bux.to lever ;)
Men Poteta, varje gång jag klickar på en länk för ju bux.to 5 gånger mer än mig. Det är ju som med google, ifall någon klickar på en reklams på sidan så får ju man pengar. Gissa då hur bux.to lever ;)
Ok, sorry, jag missuppfattade dig. :)
Jag trodde du frågade om det var en bra grej att vara med på. Jag vet faktiskt inte hur mycket bux.to tjänar på detta. Det känns som att det skulle vara svårt att få tag i "kunder".
Känns svårt att rekrytera kunder då de flesta klicken de får bara är från människor som inte ens är intresserad av deras produkter utan bara gör det just för att de får pengar för det. Personligen hade jag inte lagt pengar på sådan marknadsföring, men tydligen finns det de som tror på det... It's a free world.
Skummar man igenom deras forum som har en hel din inlägg kan det ju inte bara vara fuffens. Så mycket historier om folk som lyckas tjäna en hel del pengar är ju drygt fuska sig fram till.
Men det är klart, ska du göra pengar på något sådant så måste du ju skaffa en massa under dig som klickar som galningar. Med en 500 aktiva klickare under sig så skulle man göra $1500 i månaden. Om man sedan får de pengarna eller inte är ju en annan sak ^^
Verkar ju vara reklamtv, fast på nätet där de kan garanterar att varje "kund" ser hela reklamsnutten på 30 sek. Ideén kanske inte är så dum, men svårt se varför folk som är så giriga att göra pengar skulle vara intressanta för de företag som gör reklam där!