svårt att hålla mig för skratt men jag antar att du inte har några problem med det.
Ta en screenshot och stäm dom
19 svar · 1 076 visningar · startad av biokonsult
Otroligt hela sajten..Till och med att radioone står kvar längst ner..
har aldrig sett nått så grovt :
svårt att hålla mig för skratt men jag antar att du inte har några problem med det.
Ta en screenshot och stäm dom
"Nice, skön design. Den tar jag." :e
Är det inte bara en spegel, översättning Det är ju samma antal videos på de två!
Kom ihåg när de snodde John Oxtons - joshuaink - och gjorde om till ett koreanskt wordpress theme. Jag vet inte hur många gånger han var på dom för att ta ner från den från nya platser. http://joshuaink2006.johnoxton.co.uk/blog/508/coincidence-stolen-or-inspired
Släng iväg ett mail till Google och fråga vad de tycker om att få sina ikoner stulna: http://www.ningx.com/ ;)
They stole my name :(
http://www.okkido.com/
biokonsult skrev:
Otroligt hela sajten..Till och med att radioone står kvar längst ner..
har aldrig sett nått så grovt :
Kineser. Du kan inte komma åt dem.
Möjligen kan du skicka ett mail där du håller en bestämd men seriös ton, och hoppas på det bästa.
ska man kopiera så kan man åtmistonde göra om lite så det inte är exakt likadant....
till och med mina IFrames oxå :l
he he kul att jag skicka in en htacces fil så nu kan dom inte använda mina IFrames, man skickas tillbaka till index det är därför man ser radioone i båda IFramsen, Kina-killen kommer att bli ledsen :f "nu måste han jöö arbeta .." :birp
äh var glada över att det e folk som tycker den e så snygg att de vill använda den istället för att bitcha om folk har "kopierat"...
stoffe-2k skrev:
äh var glada över att det e folk som tycker den e så snygg att de vill använda den istället för att bitcha om folk har "kopierat"...
Haha, ja det är ju också ett jävligt bra resonemang. :OO
stoffe-2k skrev:
:q
ja det här hända mig med för några månader sen.
Jag hittade en inlänk i min statisik till min sida o sen såg jag att allt var stulet.
Till och med länkarna på sidan pekade till min server.
Fan va förbannad ja blev fast fick han efter mycket hot att ändra sidan så den inte var tagen direkt... Det hela handlar om folk som inte kan mer än Ctrl+C, Ctrl+V och vill vara webmasters :S
stoffe-2k skrev:
Man måste ju ha lite stil iallfall om man stjäl på det här sättet, höjden av fräckhet det är som om grannen snor din cykel från eran gemensamma cykelställ och vidåller att det är minsann hans cykel...
:moose
biokonsult skrev:
Man måste ju ha lite stil iallfall om man stjäl på det här sättet, höjden av fräckhet det är som om grannen snor din cykel från eran gemensamma cykelställ och vidåller att det är minsann hans cykel...
Det borde väl vara så att han klonar din cykel i så fall? :q
Quid skrev:
Det borde väl vara så att han klonar din cykel i så fall? :q
När det gäller sidor så är kopia lika som stöld, dock så är inte jag upprörd på något som helst sätt, endast fundersam på hur 1 miljard människor kan ha så lite fantasi..
man får ju lite gratis reklam he he ... "i kina"
§e §e
silfver skrev:
Haha, ja det är ju också ett jävligt bra resonemang. :OO
Ja, det var det. Folk skriver allt från avancerade operativsystem till applikationsservrar och släpper det med glädje som öppen källkod men på webForum sitter HTML-knackare och ojar sig över att någon "snott" deras oerhört stilfulla verk... Gud så hemskt. :OO
sgtpepper skrev:
Ja, det var det. Folk skriver allt från avancerade operativsystem till applikationsservrar och släpper det med glädje som öppen källkod men på webForum sitter HTML-knackare och ojar sig över att någon "snott" deras oerhört stilfulla verk... Gud så hemskt. :OO
Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Josef alternativt forumledare@webforum.nu.
Josef
Moderator, webForum