Då var det dags att fylla på bläckskrivaren. Var handlar ni? Inkclub verkar ha blivit dyrare? Tacksam för tips på bra leverantörer
Och den eviga frågan: Är piratbläck sämre enligt din erfarenhet?
13 svar · 751 visningar · startad av clarkbones
Då var det dags att fylla på bläckskrivaren. Var handlar ni? Inkclub verkar ha blivit dyrare? Tacksam för tips på bra leverantörer
Och den eviga frågan: Är piratbläck sämre enligt din erfarenhet?
inkclub.com
Hyffsat pris och snabb leverans.
Det är möjligt att Inkclub har blivit lite dyrare. Men fortfarande billigt och jag tycker de har bra kundservice och snabba leveranstider. Nu har de dessutom börjat sälja lite annat :) om det nu är bra eller dåligt...
Inkclub är bra. Jag fick dock en patron som var tom, behövde bara skicka ett serie-nr via mail och så fick jag en ny. Inget tjafs.
Såna där piratkopior sabbar era skrivare i längden. :l
silfver skrev:
Såna där piratkopior sabbar era skrivare i längden. :l
sant. Men det brukar gå att handla orgpatroner till bra priser också. På InkClub köper jag bara bara original.
Original ska de vara!
clarkbones skrev:
Källa?
Kunder som lämnar in sina skrivare på jobbet. :p Någon annan källa har jag inte, men så är det. T.ex. HP:s patroner är designade för just sina skrivare, det är vaccuum-skydd och grejer. Jag är inte så insatt, men original är bäst.
för mig som har så bra skrivare som inte drar så mycket bläck kan man kosta på sig en hundring extra det kostar med original de få gånger jag byter :)