webForumDet fria alternativet

Dammsugarpasar.nu

Konsumentråd

8 svar · 842 visningar · startad av silfver

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg
Frågan#1

Nån som använt tjänsten? Orkar inte åka upp till A6 för att köpa en jävla dammsugarpåse... Skönt att få den i brevlådan.

Är de pålitliga eller?

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Man kan väl hoppas på att de suger..

Medlem sedan jan. 20023 327 inlägg

Nicrosoft skrev:

Man kan väl hoppas på att de suger..

Hahah dagens :e

Medlem sedan apr. 20022 743 inlägg

Har aldrig använt dem själv men vet att de varit med ett tag.
Läste nått repotage om dem in någon tidning för ett tag sedan (kommer varken ihåg tidning eller när tyvärr) om hur de startade och växt från att grundaren köpte påsarna själv i en lokal butik och sedan skickade iväg till sina kunder för att sedan växa och hålla eget lager osv. Så de är nog inga bluffmakare tror jag inte iallafall.

Medlem sedan jan. 2001716 inlägg

Har beställt där någon gång och det har funkat klockrent. (y)

Okay, tack för de seriösa svaren. Nicrosoft du är dum.

Ska bara lista ut vilken påse jag ska välja... Har en Philips Impact Excel och det finns en påse som heter Impact och en som heter Excel. :OO

Medlem sedan maj 2001797 inlägg

Har använt dem och fått väldigt bra service! Rekommenderar helt klart! Många moderna Philips har en standardpåse, s-bag, så man inte behöver bekymra sig så mycket :)

Medlem sedan sep. 2003448 inlägg

Har själv en über sugare som inte använder påsar, kostade dock 4000 men det var det fan värt :D

Beställde därifrån i lördags. Fick mina påsar på tisdagen i brevlådan. Nu suger dammsugaren som aldrig förr. :OO Bra service, snabb support. Jag kommer nog beställa där ifrån nästa gång. När jag använt mina fem påsar. Vilket lär ta tio år. :p

271 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
134 ms — ändringar (db)