Hallå!
Har en snabb fråga. Någon här som sitter med ett konto på symbiansigned.com? Sidan har stängt ner "tillfälligt" och man kommer "snart" kunna regga nya konton igen. Tillståndet har dock varit det samma i flera veckor och jag har varken tid eller lust att vänta längre utan vill kunna certifiera mina egna små projekt så jag kan få igång de på min telefon. Utan certifikat vägrar telefonen installera och utan ett login på symbiansigned.com får jag inget certifikat.
Därför undrar jag om någon här har ett konto och kunskap nog att fixa fram ett cert (vilket inte kräver några störra kunskaper för den delen). Om så är fallet blir jag den personen väldigt tacksam.
Vänlig hälsning,
Christoffer
Finns det verkligen inte en enda person här som sitter på ett symbiansigned account och som kan tänka sig hjälpa mig? Jag är trött på att behöva vänta på att kunna installera helt legal, om så experimentell, mjukvara i min egen telefon. x(
SYMBIAN SIGNED WEBSITE UPDATE - SITE FULLY FUNCTIONAL FOR REGISTERED ACCOUNTS
The Symbian Signed web site has now been migrated, with the following functionality now available
Applications may be submitted via the site for testing via TEST HOUSES.
SELF CERTIFIERS enabled
Developer Certificate creation is NOW enabled for ALL EXISTING accounts. Please do not request Developer Certificates through the Symbian Signed email address.
Note: We anticipate NEW account registration will return in the near future.
If you do not currently have an account and have a valid reason to have an account created, please send an email as follows to symbiansigned@symbian.com:-
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Subject of email "Account creation request"
User name : request_account
First Name Last Name : <your first name> <your last name> Application Name: <the name of your application> Application Version: <the version of your application> Company Name: <your company name> Company Address: <your company address> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ja och? Jag har läst det, jag har följt deras instruktioner, jag har väntat tre veckor och jag har skickat ytterligare fyra mejl för att höra varför jag inte får något konto eller åtminstone svar. men jag, som så många andra som vill självcertifiera, känner mig helt utestängd och söker därför andra sätt att få ett cert.
267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e