Hej!
Har en liten webshop som just nu har ett shoppingsystem som heter "Quick shopping Cart". Problemet är att det verkar ej vara avsett för andra kunder än amerikanska, vilket ställer till det ilite, då jag främst har svenska kunder. Det blir lite fel med att man måste fylla i korrekt state och korrekt telenummer.
Kortbetalning är enda betalningslösningen, och den kör jag offline via en virtuell terminal. Funkar kanon och så vill jag ha det även i fortsättningen. SSL-certifkat finns på sidan.
Vad jag vill ha, är alltså helt enkelt en enkel lösning, där jag gärna har möjlighet att anpassa formuläret (t ex att lägga till en ruta för cvv-kod), ändra krav på angivelse av state och telenummer och så vidare.
Ska alltså ej vara någon support för onlinebetalningar, bara att kreditkortsinformationen lagras så jag kan göra det manuellt. Nu ger jag några dollar i månaden. Tänker mig ungefär samma pris.
Förslag?
Är ej särskilt kunnig i programmering, och har ej heller tiden, så gärna en lösning med WEB-interface...