WinHTTrack
Jag har Internet Explorer 7 men när jag provar att spara ner en webbsida så sparas dock ej bilderna ner, någon som vet om detta är en inställning?
Kanske finns det något annat program för att just spara ner sidor som ni kan rek?
4 svar · 507 visningar · startad av Webber2003
Jag har Internet Explorer 7 men när jag provar att spara ner en webbsida så sparas dock ej bilderna ner, någon som vet om detta är en inställning?
Kanske finns det något annat program för att just spara ner sidor som ni kan rek?
WinHTTrack
Mozilla Firefox?
Webber2003 skrev:
Råkar du ha alternativet: Webarkiv, en fil aktiverat? Testa att använda första alternativet: Hela webbsidan istället som du hittar under ARKIV <-> SPARA SOM.. <->
ska du ha bara bilder och innehållet liksom så testa FlashGet
ska du komplett sida och inte vill ha webarkiv så kan du göra som medialabs säger. annars om du verkligen vill ha allt inklusive innehåll x nivåer bort finns det specialprogram för det, länge sedan jag körde nåt själv så där har jag tyvärr inget att rekomendera.