banken, tv, mail.
Finns det några guldkorn som man missat på wappen? SLs tjänst är väl helt okej, Eniros också, vad finns det för fler?
20 svar · 984 visningar · startad av caze
Finns det några guldkorn som man missat på wappen? SLs tjänst är väl helt okej, Eniros också, vad finns det för fler?
banken, tv, mail.
På svt's wapsida kommer man åt text-tv vilket kan vara ganska användbart ibland.
Jag brukar wappa på IDG.se. http://wap.idg.se/
När någon polare tror att han vet mer än mig brukar jag bevisa motsatsen på susning.nu. :)
Hitta.se brukar jag också wappa på när jag letar efter nummer.
Banken har jag aldrig tänkt på att man kan wappa, trodde bara att det fanns telesvar. Det måste jag fixa. :)
Kan det inte vara lite vanskligt att wappa på känsliga sidor, som just t.ex. banken? Eller är det lika säkert som om man sitter hemma vid datorn?
Skaffa Opera Mini så funkar alla sidor att wappa mer eller mindre!
Jag kollar till exempel detta forumet på mobilen =D
doridori skrev:
Skaffa Opera Mini så funkar alla sidor att wappa mer eller mindre!
Och med snabbsökning på Wikipedia så behöver man i stort sett aldrig stå och grubbla över nånting särskilt länge. :)
Instämmer med föregående talare angående Opera Mini.
När jag mot all förmodan inte använder Opera Mini är det Gmail, SR, DN, SvD, SL och Hitta de jag besöker oftast. SVT ibland. Arla är klockren när man står i affären och inte vet vad man ska hitta på.
Nån som vet ifall SEB har en wapsida för att kolla bankkontot? :D
silfver skrev:
Nån som vet ifall SEB har en wapsida för att kolla bankkontot? :D
Tog mig två sekunder att hitta på SEB's hemsida. ;)
caze skrev:
Tog mig två sekunder att hitta på SEB's hemsida. ;)
Eh, ah... då kan ju du skriva in den adressen på din mobil. :P
silfver skrev:
Eh, ah... då kan ju du skriva in den adressen på din mobil. :P
Inte riktigt, du får ha lite tålamod. ;) -> " Anmäl dig på Internetkontoret och få tillgång till tjänsten direkt. "