webForumDet fria alternativet

Min nya startsida!

Webbhotell & domäner

5 svar · 552 visningar · startad av silfver

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg
Frågan#1

Spana in Googles nya startsida: Google.se/ig

Ett måste för alla! Man kan lägga till fält, flytta dem hur man vill, ha förhandsvisning på Gmailen, vad som helst.

Kanonsida! Ta en titt.

r\ Men bäst är nog VM-tabellen just nu. ;)

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Jag har använt Google som sökmotor sen jag slutade använda altavista nån gång på nittiotalet.
Jag har två Gmail-konton.
Jag använder Picasa 2 både hemma och på jobbet, jag installerar det på varje dator där jag ska lära folk att hantera sina foton på ett enkelt och praktiskt sätt.
Jag har spenderat mycket tid med att se på världen från ovan och förundras över informationsmängden i Google Earth.
Jag gillar verkligen Google Video och tycker bättre om det än YouTube (främst för att jag inte får de länkade videorna från YouTube att funka i Opera).
Jag använder inte Google Calendar, för det funkar inget vidare med Opera.
Jag överväger starkt att använda Googles startsida nu när silfver har tipsat om den, trevligt att kunna lägga in egna feeds.

Jag hoppas att det inte kommer några otrevliga överraskningar från Google i framtiden, jag vet inte hur jag ska ställa mig till det. Å ena sidan säger konspirationsteoretikern i mig att Google har en djävulsk plan i botten på alla dessa generösa tjänster. Å andra sidan trivs jag väldigt bra med deras produkter som ju faktiskt är gratis. (Förhoppningsvis fortsätter det att vara så, men man vet ju aldrig...)

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Tummar uppåt, Mr. N.!
Googles startsida är övrigen inte ny, utan har funnits minst ett år nu.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Ska nog köra den sidan på test under sommaren så får vi se var vi landar sen. :)

Tack och lov fanns det en "Ångra"-funktion också när jag råkade X:a bort VM-resultaten. :r :e (y)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Dryden skrev:

Ska nog köra den sidan på test under sommaren så får vi se var vi landar sen. :)

Tack och lov fanns det en "Ångra"-funktion också när jag råkade X:a bort VM-resultaten. :r :e (y)

Man kan lägga tillbaka den igen ju. ;)

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

häftigt!! hmm... kan man lägga upp wF's senaste trådar där vore det ju klockrent! :birp

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)