webForumDet fria alternativet

Ge mig ett bra pris på en dedicerad server.

Webbservrar

5 svar · 570 visningar · startad av webtomten

Medlem sedan apr. 20003 424 inlägg
Frågan#1

Hej!
Jag är mitt uppe i att starta ett webbutvecklingsföretag. Kommer bara att koncentrera mig på ett speciellt bokningssystem med fler olika företag anslutna.

Jag är mest intresserad av en dedicerad widnows server eftersom jag vill ha full koll på allt som händer.

Det står mellan en server i USA eller i Sverige. Det är billigare att ha en server i USA men jag skulle väldigt gärna vilja ha en i sverige. Då alla kunder kommer vara svenskar.

Har sökt på forumet men inte hittat något som passar mig pris mässigt.

Så jag skulle väldigt gärna vilja ha lite pris offerter etc ifrån webhotellena som håller till här på wF. Även vanliga medlemar får komma med förslag på dedicerade servrar.

Jag har tänkt mig i pris klassen runt 1000-1500:- / månad och inte allt för hög startavgift skulle kunna betala runt 1000-2000 för startavgiften.
Den som passar in på mina pris krav just nu är aleborg.se som jag hittat, men som sagt jag vill inte ta första bästa utan jag vill ha fler att välja mellan och jämföra.

Nu till att börja med vill jag ha en win 2003 web men eventuellt kommer det även att bli en standard med tiden som bokningsystemet växer.

Medlem sedan jan. 20013 341 inlägg

Maila mig (på anders.a(at)aleborg.se) så skickar jag en offert.

Medlem sedan juni 20031 837 inlägg
Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Jag kommer tillbaka. Jag har ju ett komplett boknings och uthyrningssystem rullande.
Skulle vi kunna finna en samarbetsväg?

Medlem sedan apr. 200035 inlägg

Maila oss på info(at)shellkonto.se så skall jag sätta ihop en offert på ovanstående åt dig. :)

//Anders

Medlem sedan okt. 2002304 inlägg

kolla på http://www.proinet.se

251 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
117 ms — ändringar (db)