Beror väl helt på vad du har för krav på utrymme etc... Och hitta en dryg hundring blir nog svårt ;)
Aleborg.se är mitt alltid stående förslag. Om du inte behöver mer än 100MB utrymme så kommer du under den där dryga hundringen i pris/månad.
Aleborg är bäst, dom satsar verkligen på kunden i centrum och struntar i lull-lull och skumma grejer. Inget stort företag, korta besultsvägar, mängder av funktioner i kontrollpaneler utan att behöva kontakta någon support. I många fall blixtsnabb support... Behöver jag fortsätta? :)
Sök på aleborg.se här på wF så ska du se att du hittar en hel del, aleborg.se är nog den vanlige wF:arens första val i webbhotellsfrågan :D
Sådär, aleborg, ge mig rabatt nu för dom fina orden :P
Sharkie jo aleborg verkar bra, dock så vill jag ha fler mysql konton, 5 stycken är lite för lite för mina projekt, men jag kan väll tänka mig max 200 i månaden ! Mer förslag !
joo klart det går, men tänkte bara fråga om fler vet några bra och billiga hotell förutom aleborg ! justnu funderar jag på att ta JX hostings erbjudande !
Måste bara säga att jag just ställde en fråga till Onlinesupporten på aleborg, och fick svar efter 1 (!!) minut. Antar att det var så lång tid det tog för dem att läsa meddelandet jag skrev.
Jag är imponerad!
Måste bara säga att jag just ställde en fråga till Onlinesupporten på aleborg, och fick svar efter 1 (!!) minut. Antar att det var så lång tid det tog för dem att läsa meddelandet jag skrev.
Jag är imponerad!
Under öppettiderna brukar dom svara blixtsnabbt, har dock fått vänta nästan hela dagen för ett svar tidigare, men det känns sällsynt.
Sen verkar dom få sina ryck och jobba hemma och svarar på flera vändande mail strax innan midnatt :) - riktigt härligt!
joo klart det går, men tänkte bara fråga om fler vet några bra och billiga hotell förutom aleborg ! justnu funderar jag på att ta JX hostings erbjudande !
JX's värstingpaket innehåller ju tio MySQL-databaser, och kostar 10,-/mån. Jag har hört klart övervägande positivt om de, och jag kommer med 98% sannolikhet bli kund där innan erbjudandet är över.
Kan f.ö. meddela att jag även hört enormt mycket gott om Aleborg...
Låter som att servrarna består av 2 stycken 486:or placerade på Yttre Hebreiderna eller nåt.
Skulle inte stirra mig så blind på priset, allt är möjligt i Aleborgs värld.
Som sagt, det verkar som att "kunden i centrum" är ett nyckelord hos dom...
Du kan nog få fler konton för en överkommlig summa..
Låter som att servrarna består av 2 stycken 486:or placerade på Yttre Hebreiderna eller nåt.
Skulle inte stirra mig så blind på priset, allt är möjligt i Aleborgs värld.
Som sagt, det verkar som att "kunden i centrum" är ett nyckelord hos dom...
Du kan nog få fler konton för en överkommlig summa..
Varför har alla på wF slutat läsa bakgrunden till allt innan de svarar? Vad du säger nu baserar du på rena antaganden utan att ha besökt sidan i fråga. Om du hade tagit dig två minuter och gjort det så hade du sett att det handlar om en kampanj som gäller månaden ut. Ordinarepriset är en bit över 100,-/mån.
Servrarna står för övrigt i STHLM ;).
OT: Jag har varit borta från wF i ett halvår, men har nu migrerat tillbaka, men upplever tyvärr att det blir fler och fler snabbposter där folk baserar hela inlägg på fördomar. Det är tråkigt...
364 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2