@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg
joel_joel88 skrev:
Dum fråga kanske, men vad är det för skillnad på Msn live messenger och det vanliga? :o
MSN Live Messenger, eller vad den nu heter, är helt enkelt bara en betaversion av Messenger. Så,lite ny funktionalitet, ex. offline-meddelanden och möjlighet att byta namn på kontakter, lite sånt...
SSjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg Och Timestamp i meddelande om jag inte minns helt fel att du sa någon gång innan ;)
@nders skrev:
MSN Live Messenger, eller vad den nu heter, är helt enkelt bara en betaversion av Messenger. Så,lite ny funktionalitet, ex. offline-meddelanden och möjlighet att byta namn på kontakter, lite sånt...
Ok, bra då har jag fått svar fråga. :) Har inte sett något om detta på Msn sidan, därmed uppkom frågetecknet. (Kanske jag som är halvblind ;))
Sjodahl skrev:
Och Timestamp i meddelande om jag inte minns helt fel att du sa någon gång innan ;)
Det har nog inte jag sagt något om iaf, för det har jag ingen aning om. ;)
joeljoel88 skrev:
Har inte sett något om detta på Msn sidan, därmed uppkom frågetecknet.
Nej, det beror nog på att det är en "stängd" beta, som kräver att man är inbjuden. :)
legisMedlem sedan juli 20044 453 inläggideas.live.com för de nya tjänsterna
eller bara live.com för att se vad som är tillgängligt idag.
@nders skrev:
Nej, det beror nog på att det är en "stängd" beta, som kräver att man är inbjuden.
Jo det förstod jag efter den här tråden, men tänkte att de borde ha gjort någon slags reklam :)
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inläggalla som har fått en invite kan i sin tur ge ut 10st nya
e som gmail typ
mayday skrev:
alla som har fått en invite kan i sin tur ge ut 10st nya
e som gmail typ
Nope
Microsoft skrev:
Det finns tyvärr inga inbjudningar kvar för Windows Live Messenger beta.
Vi meddelar dig när du har fått en ny inbjudan.
En liten varning.
Har du mer än ett msn-konto på datorn (ex. flera användare) så måste du ha en invite till varje konto. Annars kan du inte logga in med de andra. Nu kan inte ungarna logga in på sina msn på denna datorn.
nån som har en invite över =) ?
patrik_blaze skrev:
nån som har en invite över =) ?
Javisst...
Skicka PM med din mailadress så fixar jag över en invite.
Och du; välkommen till webForum! :bire
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggJag kan ta en med @nders...
skulle behöva en invite till min tjej me, nån som har en över?
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inläggbara ja hittar menyn igen där jag kan bjuda in folk har jag 8st över
så om nån hjälper mig hitta så var så god
kör msn via miranda endå så har ingen nytta av dom
legisMedlem sedan juli 20044 453 inläggKolla i menyn under Help - Beta invitations
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inläggok ni som vill ha kan ju pm:a mig
Btw hittar inte det menyvalet
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inläggså har 15st kvar om nån ska ha
Jag vill ha: - email borta! -
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggNu var jag jädrigt bussig mot kobranturre som gjort allt han kunde för att man ska få jobba hårt för att få vara snäll. Varför kunde du inte gjort som vi bett i tråden; pm:a din mailadress till någon av oss? :(
Jag läste bara de första och det sista inlägget och antog att inlägg där i mellan innehöll samma sak.
Nu blir jag en sur panda :(