webForumDet fria alternativet

Länkarkiv

Webbutveckling

7 svar · 651 visningar · startad av davooud

Medlem sedan aug. 20054 inlägg
Frågan#1

Hej,

Någon som vet var man kan hitta ett script som fungerar på samma sätt som buzz, sjukast.com mfl. där besökare kan tipsa om länkar som sedan måste godkännas av en admin innan de visas i datumordning och ger besökare möjlighet att rösta på och kommentera länkarna. Kanske rentav någon som själv har knåpat ihop ett och är villig att dela med sig av det. Hade tänkt bygga in en liknande funktion på en av mina sidor.

Tacksam för all hjälp!

Medlem sedan jan. 20023 327 inlägg

Det där låter som en helhetslösning och är nog inte så lätt att hitta gratis. Du skulle kunna kolla på: http://www.hotscripts.com

Det bästa hade nog varit att göra ett eget för din sida, antingen gör du det själv eller så anlitar du någon som gör det åt dig :)

Jo, kanske är lite väl mycket att efterfråga gratis.. Man skulle iofs kunna skippa vissa funktioner till en början och sedan eventuellt anlita någon för att bygga upp dessa vid ett senare tillfälle om man nu skulle behöva dom.

Har kollat lite på Hotscripts tidigare men har tyvärr inte hittat speciellt mycket. Så även tips av en "avskalad" version som jag beskrev i mitt förra inlägg är välkomna :)

Medlem sedan juli 20041 271 inlägg

davooud skrev:

Hej,

Någon som vet var man kan hitta ett script som fungerar på samma sätt som buzz, sjukast.com mfl. där besökare kan tipsa om länkar som sedan måste godkännas av en admin innan de visas i datumordning och ger besökare möjlighet att rösta på och kommentera länkarna. Kanske rentav någon som själv har knåpat ihop ett och är villig att dela med sig av det. Hade tänkt bygga in en liknande funktion på en av mina sidor.

Tacksam för all hjälp!

Jag är själv ute efter något liknande, där besökarna kan lägga till en länk i önskad kategori.

Länken kommer inte att visas i länkarkivet förrän jag har "godkänt" den.

Vet att det finns en del webbplatser som använder exakt samma länkarkiv med kategorier etc.
Tyvärr vet jag inte var jag kan få tag på.

Tacksam för svar.

Medlem sedan juni 20061 inlägg

Har nog ett sådant script ni pratar om...

Hej

Fortfarande intresserade av ett sånt script?

Har ett sånt ni pratar om, tror jag iaf.
Kolla dagligen.nu för att se ett demo av det.

general82 skrev:

Hej

Ja, jag är fortfarande intresserad av ett sådant.. Är det något du vill dela med dig av?

Medlem sedan juli 20041 271 inlägg

general82 skrev:

Hej

Njae.. inte riktigt, men nästan. :h

Medlem sedan sep. 2004111 inlägg

Prova, joakimweb.se eller, gruvsjo.com finns bra script där.

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)