Någon som vet var man kan hitta ett script som fungerar på samma sätt som buzz, sjukast.com mfl. där besökare kan tipsa om länkar som sedan måste godkännas av en admin innan de visas i datumordning och ger besökare möjlighet att rösta på och kommentera länkarna. Kanske rentav någon som själv har knåpat ihop ett och är villig att dela med sig av det. Hade tänkt bygga in en liknande funktion på en av mina sidor.
Jo, kanske är lite väl mycket att efterfråga gratis.. Man skulle iofs kunna skippa vissa funktioner till en början och sedan eventuellt anlita någon för att bygga upp dessa vid ett senare tillfälle om man nu skulle behöva dom.
Har kollat lite på Hotscripts tidigare men har tyvärr inte hittat speciellt mycket. Så även tips av en "avskalad" version som jag beskrev i mitt förra inlägg är välkomna :)
Någon som vet var man kan hitta ett script som fungerar på samma sätt som buzz, sjukast.com mfl. där besökare kan tipsa om länkar som sedan måste godkännas av en admin innan de visas i datumordning och ger besökare möjlighet att rösta på och kommentera länkarna. Kanske rentav någon som själv har knåpat ihop ett och är villig att dela med sig av det. Hade tänkt bygga in en liknande funktion på en av mina sidor.
Tacksam för all hjälp!
Jag är själv ute efter något liknande, där besökarna kan lägga till en länk i önskad kategori.
Länken kommer inte att visas i länkarkivet förrän jag har "godkänt" den.
Vet att det finns en del webbplatser som använder exakt samma länkarkiv med kategorier etc.
Tyvärr vet jag inte var jag kan få tag på.