Hej
Ska köpa en födelsedagspresent och har hittat den ultimata presenten.
Jag har kollat runt lite och konstaterat att Dustin home har det billigaste priset, väldigt billigt.
Jag vore tacksam om någon vet något om Dustin home. tack på förhand
Dustin är vel ett av de företag som funnits längst, dock har de varit dyrast och eftersom de har varit riktade mot företag skriver de oftast ut exkl moms i tidningen, tror även förvalet på sidan är exkl.
Dustin är vel ett av de företag som funnits längst, dock har de varit dyrast och eftersom de har varit riktade mot företag skriver de oftast ut exkl moms i tidningen, tror även förvalet på sidan är exkl.
Dustin Home är, som du kan uttyda av namnet, inriktat på oss privatpersoner. Vanliga Dustin (dustin.se) är för företagskunder och där skrivs priserna ut exkl. moms, inte på Dustin Home.
calson, sök på Dustin Home på pricerunner.se och se vad folk har skrivit där. :)
Dustin överhuvudtaget är la vad jag skulle säga ett av sveriges absolut bästa företag. Andra verkar tycka desamma om man kollar på omdömen. Priserna är ju inte så farligt höga längre heller iom inriktningen mot privatpersoner också. Dom verkar betala för att få vara med på pricerunner, prisjakt osv, och det ger ju inte mycket om man inte kan listas någorlunda bra.
Vanliga affärer såsom onoff, siba, tandys computer city och power tar mellan 1200-1300 kronor för denna. Att dessa affärer inte tillhör några kedjor som jag gillar är en annan femma ;)
264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25