Uppe nu...
Hej,
aleborg verkar vara nere för tillfället.
Det går iaf inte att komma in på min hemsida
Någon som vet vad som hänt?
7 svar · 522 visningar · startad av ptr_lks
Hej,
aleborg verkar vara nere för tillfället.
Det går iaf inte att komma in på min hemsida
Någon som vet vad som hänt?
Uppe nu...
efter 16 minuter var de igång igen...
Det är snabbt! :) Det är acceptabelt, och helt enkelt ett stort tecken på seriositet! Hade jag haft planer på webhotell, hade Aleborg stått högt upp på min lista över tänkbara webhotell! :) :bire
Rätt kul ändå... hade ptr_lks sagt att det var nåt annat hotell som låg nere så hade han fått svar som att "man får vad man betalar för" osv.
silfver skrev:
Rätt kul ändå... hade ptr_lks sagt att det var nåt annat hotell som låg nere så hade han fått svar som att "man får vad man betalar för" osv.
Mycket möjligt, om det hade rört sig om ett skithotell...
Själv så har jag konto på både Aleborg och Loopia har bägge kontona har fungerat bra.
Tycker att det lätt blir lite löjligt att det skapas en debatt så fort något går ner, nu har jag bara erfarenhet av ovanstående hotell, men de brukar var kända att snabbt komma till rätta med problemen, vilket jag tycker är viktigare än att ringa och gnälla.
Självklart så vill jag inte att det händer alltför ofta, men skulle det vara så att de går ner 2-3 gånger per år så tror jag nog att jag att de flesta överlever.
Alla som arbetar med datorer vet att de i bland lever ett eget liv och vill de jäklas så gör de det. Sedan så kan det finns omständigheter som webbhotellen själva inte kan rå på, vilket man naturligtvis måste vara införstådd med.
Tar väl det i detta forum också:
aleborg.se driftinformation skrev:
Driftstörningar
2005-12-15 11:30:00 - 2005-12-15 11:50:00
Vi har haft en driftstörning pga ett problem i vår serverhall. Problemet är nu löst.
En sak bara, jag hoppas att då folk påpekar att ett webbhotell är nere eller har andra problem att man kontaktar supporten på hotellet lika snabbt som man skriver det på offentliga forum. Jag gissar att man får ett snabbt och bra svar då...
:OO