Tjenare, jag är ute efter en WYSIWYG editor för websidor. Vill kunna redigera befintliga dokument via en sådan. Sen en fråga, dessa editorer, uppdaterar dom ett dokument "på riktigt"? Eller är tanken att man ska sparar koden i en databas?
Jag har läst en recension där de jämförde flera andra stora och gratis men hittar inte den nu... Kanske det finns något bland följande: http://www.aspin.com/home/webapps/htmlcode
Riktigt bra och används av många stora stystem som t.ex. Mambo. DEtta är dock bara själva editorn, att spara och öppna filer får du fixa ett eget stystem för. Alltså kan du välja om du vill uppdaterar ett dokument "på riktigt" eller via databas.
Men det kräver ju dock lite programering som du förstår.
Riktigt bra och används av många stora stystem som t.ex. Mambo. DEtta är dock bara själva editorn, att spara och öppna filer får du fixa ett eget stystem för. Alltså kan du välja om du vill uppdaterar ett dokument "på riktigt" eller via databas.
Ska själv använda den i ett kommande projekt.
Den tänkte jag på i första hand! :) Kunde bara inte komma på vad den hette... Bra gjort!
Ska själv använda den i ett kommande projekt.
Laddade precis ned denna! Det ser lovande ut, det var iaf det jag sökte, tillsvidare. :)