Vill bara rekomendera Gmail.
Fantastisk webmail med mycket utrymme, ingen reklam.
Vill du ha gmail så skicka ett mail till Antongildebrand@gmail.com.
Gmail - Fantastiskt
18 svar · 1 260 visningar · startad av antonpower
Ingen som vill ha?
Nej, tack. Jag klarar mig bra på det jag använder.
Ingen reklam? Det är väl så Gmail finansieras?
Har nyligen skaffat mig ett konto. Känns lite bökigt, men det är ju gratis och man har mkt utrymme. Och jag har då reklam.
Tycker det är toppen.
Det tar ju många konkurenter genom att pop3 fungerar.
Tummen upp för Gmail!
Jag använder deras tjänst via Opera's mailgränssnitt, gillar inte webgränssnittet Gmail har. Är också skönt att inte behöva logga in varje gång man ska maila någon etc.
antonpower skrev:
Vill bara rekomendera Gmail.
Fantastisk webmail med mycket utrymme, ingen reklam.
Vill du ha gmail så skicka ett mail till Antongildebrand@gmail.com.
Gmail är ju ok, och alla är nöjda och glada, så länge det står beta i hörnet och tjänsten är gratis. Jag är nog ganska övertygad att det kommer kosta en slant så småningom. Konceptet är ju numera välkänt, släng ut gratis medlemskap och gör folk beroende av tjänsten, ta sen betalt och du får många kunder som aldrig skulle reggat en betal-adress från början. :bire
fridan skrev:
Har nyligen skaffat mig ett konto. Känns lite bökigt, men det är ju gratis och man har mkt utrymme. Och jag har då reklam.
Har inte tänkt på det innan men jag har inte heller någon reklam i min Gmail.
I övrigt är det en supertjänst som jag rekomenderar till alla :P Om de börjar ta betalt så kommer nog jag att betala för den, självklart beror det på vad priset blir men några kronor i månaden är det helt klart värt!
Måste hålla med om att Gmail är bra. Jag klarar mig också på den jag redan har.
Nu har jag dragit in Gmail i Mail, så jag slipper se den tråkiga... vad säger man, designen?! *skönt* :)
Gick ju hur smidigt som helst då det stod exakt tillvägagångssätt. Tänk om b-one kunde tillhandahålla samma service..? Vet inte hur länge jag höll på och krånglade för att få in mejlen därifrån till Mail. Bad supporten om hjälp, men den var ju inte mycket att hurra för (som vanligt).
fridan skrev:
Tänk om b-one kunde tillhandahålla samma service..? Vet inte hur länge jag höll på och krånglade för att få in mejlen därifrån till Mail. Bad supporten om hjälp, men den var ju inte mycket att hurra för (som vanligt).
Precis, som vanligt när det gäller B-one ;)
fridan skrev:
Snarare google ads!
Pröva Gmail Notifier som berättar när man får nya meddelanden och gör så att om man klickar på en mailadress i internet explorer elle någon anna webbläsare så öppnas en ruta som man kan skicka mail i.
Hur kommer det sig att vissa verkar ha reklam och andra inte. Jag har ingen som helst reklam och jag har inte ad-blockat något heller.
Tengblad: Antagligen för att vissa skriver mail på engelska och vissa inte. Gick igenom lite mail och när de är skrivna på engelska, så är det nästan alltid reklam (GoogleAds). Detta för att reklamen är relaterat till innehållet i mailet. Och Gmail scannar inte på svenska än, antar jag.
Edit: stavfle