webForumDet fria alternativet

Gmail - Fantastiskt

Webbhotell & domäner

18 svar · 1 260 visningar · startad av antonpower

Medlem sedan okt. 2004211 inlägg
Frågan#1

Vill bara rekomendera Gmail.
Fantastisk webmail med mycket utrymme, ingen reklam.
Vill du ha gmail så skicka ett mail till Antongildebrand@gmail.com.

Medlem sedan jan. 20013 582 inlägg

Gmail rockar!

Henrik

Ingen som vill ha?

Medlem sedan mars 20001 858 inlägg

Nej, tack. Jag klarar mig bra på det jag använder.

Medlem sedan sep. 2005406 inlägg

Ingen reklam? Det är väl så Gmail finansieras?

Har nyligen skaffat mig ett konto. Känns lite bökigt, men det är ju gratis och man har mkt utrymme. Och jag har då reklam.

Medlem sedan aug. 20003 575 inlägg

Tycker det är toppen.
Det tar ju många konkurenter genom att pop3 fungerar.

Medlem sedan feb. 20041 816 inlägg

Tummen upp för Gmail!
Jag använder deras tjänst via Opera's mailgränssnitt, gillar inte webgränssnittet Gmail har. Är också skönt att inte behöva logga in varje gång man ska maila någon etc.

Medlem sedan sep. 2005156 inlägg

antonpower skrev:

Vill bara rekomendera Gmail.
Fantastisk webmail med mycket utrymme, ingen reklam.
Vill du ha gmail så skicka ett mail till Antongildebrand@gmail.com.

Gmail är ju ok, och alla är nöjda och glada, så länge det står beta i hörnet och tjänsten är gratis. Jag är nog ganska övertygad att det kommer kosta en slant så småningom. Konceptet är ju numera välkänt, släng ut gratis medlemskap och gör folk beroende av tjänsten, ta sen betalt och du får många kunder som aldrig skulle reggat en betal-adress från början. :bire

Medlem sedan apr. 20022 743 inlägg

fridan skrev:

Har nyligen skaffat mig ett konto. Känns lite bökigt, men det är ju gratis och man har mkt utrymme. Och jag har då reklam.

Har inte tänkt på det innan men jag har inte heller någon reklam i min Gmail.

I övrigt är det en supertjänst som jag rekomenderar till alla :P Om de börjar ta betalt så kommer nog jag att betala för den, självklart beror det på vad priset blir men några kronor i månaden är det helt klart värt!

Medlem sedan aug. 2003198 inlägg

Måste hålla med om att Gmail är bra. Jag klarar mig också på den jag redan har.

Nu har jag dragit in Gmail i Mail, så jag slipper se den tråkiga... vad säger man, designen?! *skönt* :)

Gick ju hur smidigt som helst då det stod exakt tillvägagångssätt. Tänk om b-one kunde tillhandahålla samma service..? Vet inte hur länge jag höll på och krånglade för att få in mejlen därifrån till Mail. Bad supporten om hjälp, men den var ju inte mycket att hurra för (som vanligt).

fridan skrev:

Nu har jag dragit in Gmail i Mail, [...]

Vad är Mail?

Poffe skrev:

Vad är Mail?

Ett mejlprogram till Mac.

fridan skrev:

Ett mejlprogram till Mac.

Aha :i

Medlem sedan juli 20041 183 inlägg

fridan skrev:

Tänk om b-one kunde tillhandahålla samma service..? Vet inte hur länge jag höll på och krånglade för att få in mejlen därifrån till Mail. Bad supporten om hjälp, men den var ju inte mycket att hurra för (som vanligt).

Precis, som vanligt när det gäller B-one ;)

fridan skrev:

Snarare google ads!

Pröva Gmail Notifier som berättar när man får nya meddelanden och gör så att om man klickar på en mailadress i internet explorer elle någon anna webbläsare så öppnas en ruta som man kan skicka mail i.

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Hur kommer det sig att vissa verkar ha reklam och andra inte. Jag har ingen som helst reklam och jag har inte ad-blockat något heller.

Medlem sedan mars 200399 inlägg

Tengblad: Antagligen för att vissa skriver mail på engelska och vissa inte. Gick igenom lite mail och när de är skrivna på engelska, så är det nästan alltid reklam (GoogleAds). Detta för att reklamen är relaterat till innehållet i mailet. Och Gmail scannar inte på svenska än, antar jag.

Edit: stavfle

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)