JonatanRaven skrev:
haha, verkar som om jag också blev nyfiken på vad det där egentligen är, någon som vill skicka en invite till mig med?
Javisst, som välkomstpresent. ;)
PM:a din mailadress så fixar jag en invite. :)
Mvh
58 svar · 3 965 visningar · startad av silfver · sida 3 av 3
Jag vill skaffa mig ett Gmail-konto, men man måste fortfarande få en invite från någon? Eller hur fungerar det? Är det någon som har en över och vill dela med sig? \hoppas\ :bire
Läs frågan i sin helhet →JonatanRaven skrev:
haha, verkar som om jag också blev nyfiken på vad det där egentligen är, någon som vill skicka en invite till mig med?
Mvh
@nders skrev:
Mvh
Tackar, jag försöker läsa in mig på en massa trådar innan jag kommer med något intelligent inlägg (hur intelligent nu mit första inlägg var). :e
Har en massa roliga frågor, så det kommer nog snart ett.. ;)
Hej! har nyligen blivit medlem. Undrar om nå'n kan vara shysst och skicka en gmail invite till kian11@msn.com :q
Hur skall du klara dig ?
Går att PM'a om man vill ha ;)
Jag vill också skaffa mig ett Gmail-konto, skull man kunnafå en invite från någon vänlig människa om det någon som har en över och vill dela med sig?
jamesssss skrev:
Jag vill också skaffa mig ett Gmail-konto, skull man kunnafå en invite från någon vänlig människa om det någon som har en över och vill dela med sig?
Javisst!
PM:a mig eller någon annan med konto (ex. Tengblad), så fixar vi en invite.
Mvh
anders
skicka fungerande epost-adress via pm så ska vi se vad vi kan göra ;)
har ett 50-tal över så bara att ni skickar epost på PM.
Samma här. Har för tillfället 50 invites att dela med mig av. Bara att skicka ett PM med er mail.
HUr skickar man en invite till någon ?
Nu hittade jag det.. :D
Nån vänlig själ som kan hjälpa mig med ett konto?
Skicka PM så
Har också ett gäng invites om nån är intresserad.
För kännedom så behövs en fungerande e-postadress för att få en invite så om man vill ha en så är det bara att PM:a sin e-post till någon som har invites kvar.