webForumDet fria alternativet

sajthotellet

Webbhotell & domäner

6 svar · 503 visningar · startad av kaxigt

Medlem sedan okt. 2004636 inlägg
Frågan#1

Hej!
Nån mer än jag som har problem med sidan och webbhotell på sajthotellet eller är det bara min dator som strular?

Jag kommer varken in på ftp eller kan se den på nätet sedan i går kväll och de går inte att få tag på för de har sommartider (har iofs mailat) §jr

attans...!!!

ps. verkar vara deras server för man kan inte ens komma in på deras hemsida...

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Om det är kaxigt.com du menar, så verkar det som det dessvärre inte bara är din dator som strular. Jag kommer i alla fall inte fram dit heller.

Mvh

Åååhhh TACK!!!

Ja nu checkade jag på deras sajt och den ligger nere den också. Driftsidan verkar de som smart är ha lagt på annan server för den funkar...

red/ NU när jag uppdaterade sidan så ser jag att de har lagt in om ny driftstörning så tydligen var det känt trots allt

Medlem sedan okt. 2004502 inlägg

Driftstörningen är känd och felanmäld till internetleverantören DCS.

För berörda (och nyfikna för all del), uppdateras informationen löpande på https://www.driftinformation.se

Senaste informationen är att problemet ska vara löst strax efter 12.

Och så var det igång då...

ja nu är det igång - men när jag kikade på driftinformationen så fanns det först ingen uppdatering. Och eftersom jag hade problem redan sent i går kväll så började jag naturligtvis fundera över vad det kunde vara. Men du har rätt Jonny - 5 minuter efter att jag mailade idag så uppdaterades sidan och nu fungerar ju allt som det ska :bire

368 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
239 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)