http://www.resedagboken.com/ har andrat design och lagt till nya funktioner. Vad tycker du om den nya designen och dom nya funktionerna? Nagot dom glomt trots sin grova uppdatering? Personligen tycker jag sidan ar samre an tidigare. Mycket segare och att man maste valja resmal efter varje inloggning gor en bara irriterad da det tar annu langre tid. Tycker aven att den andra var snyggare trots att designen var mycket enklare.
Hmmm.... man är lite partisk i och med att man var med och byggde den ursprungliga men jag gillar det mesta på den nya förutom som du säger att man måste ange vart man är vid varje inloggning. Borde gå att komma runt med en inställning eller nått.
Sen kan jag inte hjälpa att tycka att den gamla designen hade sin charm med det blå... den känns ju iofs lite utdaterad idag, men ändå... nåja, jag är partisk.
Seg vet jag inte om den nya är, tycker inte jag upplever det men det kan ju kanske bero på tid på dygnet eller lina eller att jag har högre tolerans.
Hur som, kartan är toppen, funkar kanon och det verkar fungera bra med kommentarer mm.
Det hemskaste är väl att det kommit reklam på sidan, när vi skapade resdagboken var vår tanke att den skulle vara fri från banners. Tanken var att utveckla en sida där företag kunde agera betydligt tätare, kankse sponsra en funktion på sidan för att vinna cred på så sätt. Det var väl navit kanske, och vi hann ju gå i konkurs, men på något sätt gillar jag den grejjen mer än att bara flänga upp några banners, mer backpacker känsla över det konceptet.
Nu är det då såhär! Jag är i australien och är evigt tacksam för resedagboken. Det är den enda sida som är gratis där du får precis hur mycket utrymmet som helst för dina bilder och dina dagböcker.
Sålänge sidan är gratis kunde inte jag bry mig mindre om vem som sponsrar den eller syns på sidan.
Min pdf som jag skapar på resan så som den ser ut nu tar upp 9MB av deras utrymme. Betänk att det finns 83 521 resor totalt. Räkna det gånger 9 :) Vill du betala för det server utrymmet?
De har gjort mycket förbättringar på sidan under det gångna året. Lite tack vare mig eftersom jag påtalat buggar och kommit med önskningar härifrån australien!
TACK RESEDAGBOKEN!! :birp
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e