webForumDet fria alternativet

Donationer - bra tjänst?

Konsumentråd

7 svar · 407 visningar · startad av Jenza

Medlem sedan feb. 200287 inlägg
Frågan#1

Hej! Medlemmarna (till 95% utrikiska) på min sajt har uttryckt en vilja att stödja smörjan ekonomiskt, men jag vet inte vilken tjänst jag ska välja för betalningar. Jag har sökt här på forumet, men det trådar som finns verkar mest handla om tjänster för betalning av varor, och det är kanske inte riktigt vad jag är ute efter.

Kan någon hjälpa mig med tips på en bra och trevlig och lättanvänd tjänst för små donationer från medlemmar på en sajt till ägarens konto? Finns det månne till och med en sms-tjänst för detta, för de av medlemmarna som inte har kreditkort?

Tack!

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Om du fokuserar blicken några rader ner i trådlistan i detta forum ser du tråden http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=125020&forumid=20 , som behandlar samma sak.

mvh

Ooh, ska genast spana. Tack! Och ursäkta!

Äsch! Yo.se hade varit optimalt om de hade accepterat sms från utländska mobiltelefoner också. Majoriteten av mina medlemmar är utrikiska.

Medlem sedan sep. 2001788 inlägg

Paypal?

Jag har även sätt att man kan sätta upp en önskelista på Amazon. I från denna kan sedan de som vill stödja sajten köpa saker från denna önskelista till dig. Om du kan nöja dig med saker d.v.s.

Jag körde med Paypal till slut. Verkar vara det minst svåra/onda.

Tack!

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

Jenza skrev:

Majoriteten av mina medlemmar är utrikiska.

Ny folkgrupp eller? :e

Hehehe, kanske det. Det tog 10 minuter från det att jag smackade upp länken till paypalkontot tills det ramlade in 20 euro på det. SÅ ska det se ut! :bire

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)