webForumDet fria alternativet

Bedriver du ett webbprojekt?

Webbutveckling

4 svar · 433 visningar · startad av 5star.se

Medlem sedan apr. 20052 inlägg
Frågan#1

Redigerat med anledning av webForums regler §2.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Josef alternativt forumledare@webforum.nu.

Josef
Moderator, webForum

Medlem sedan nov. 20017 144 inlägg

Om du är webbhotellsinnehavare är inte detta ett ställe för dig att göra reklam.

Medlem sedan jan. 20012 204 inlägg

Jesper T skrev:

Om du är webbhotellsinnehavare är inte detta ett ställe för dig att göra reklam.

Hård du är! Bra inlägg, 5star!

Medlem sedan maj 2004325 inlägg

Men sånt går bort när ända kontakten med ett företag är ett kontantkortsmobilnummer.

[edit]
Tagit bort lite som var fel av mig att skriva.

Medlem sedan apr. 20052 inlägg

Jag ber om ursäkt för att inte ha följt de regler som ni har på detta forum. Både jag och en moderator på forumet har kommit fram till att ett misstag har skett.

Jesper, att detta inte är något ställe att göra reklam på vet jag mycket väl. För ärenden av den typen vänder jag mig till ställen som är avsedda för det. Meningen med inlägget var att finna en/några personer som håller i ett webbprojekt på helt eller delvis ideellt basis och som kanske var i behov av hjälp.

teLag, hemsidan är ny och uppdateras ständigt, som du kanske ser så är inte alla tjänster färdiga heller. Om du nu är intresserad av att få reda på andra sätt som du kan kontakta oss via eller vill få mer information om oss så kan du antingen besöka vår hemsida vid ett senare tillfälle eller också använda den information som framgår idag. Om du finner något fel i mitt förnamn eller efternamn eller tycker att det är allmänt anmärkningsvärt så kanske vi kan ta det privat.

Då inlägget inte är giltigt och det inte finns så mycket att tillägga i ämnet så skulle jag vilja be någon aministratör/forum-moderat att antingen ta bort eller låsa tråden.

Mvh Adil

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)