Den klassiska kommentaren "Sök på forumet" undanbedes :r
Jag har kollat runt en del och läst mycket om företaget (och andra alternativ). Har nästan enbart läst gott om bolaget (Gate 9 .
Är det någon som hört/tycker negativt om det?
Jag är redan nu grymt imponerad över att jag fick svar på mitt mail till supporten på rekordtid (jag skickade mailet ~2030 Lördagkväll och fick svar på under en halvtimme!).
Det som får mig att tveka är storleken på företaget (4 anställda). (fast detta kanske e mer eller mindre standard bland webbhotell, vad vet jag) och undrar därför vad ni här på wF tycker..
Har nu haft ett konto på Gate9 i lite mer än ett år, och det fungerar bra. Något minimalt stop på sidan, annars inget att klaga på. Deras telefon support fungerar, precis som mail dito, väldigt bra.
Jag är redan nu grymt imponerad över att jag fick svar på mitt mail till supporten på rekordtid (jag skickade mailet ~2030 Lördagkväll och fick svar på under en halvtimme!).
Grattis till dig. Jag, en potentiell kund, e-postade dem igår (en måndag) vid 13-tiden och har fortfarande inte fått svar. Det är dessutom inte första gången det händer.
Grattis till dig. Jag, en potentiell kund, e-postade dem igår (en måndag) vid 13-tiden och har fortfarande inte fått svar. Det är dessutom inte första gången det händer.
Hej Dryden,
Jag jobbar som supporttekniker på Gate9 och har kontrollerat vår epostlåda och inte hittat något mail från den tidpunkten du anger.
Jag skulle gärna vilja få reda på vilken epostadress du skickat mailet till eller vilket referensnummer du fått på ditt case?
Skicka gärna om ditt mail till support@gate9.se eller skicka ett privat inlägg här så ska vi försöka reda ut vad som hänt. Normalt sätt besvaras alla mail som inkommer till Gate9 inom 1-2 timmar, så att du fått vänta flera dag tyder på att något blivit fel på vägen.
Med vänliga hälsningar
Johan Nordström
Supporttekniker
Gate9
Jag skulle gärna vilja få reda på vilken epostadress du skickat mailet till eller vilket referensnummer du fått på ditt case?
Skicka gärna om ditt mail till support@gate9.se eller skicka ett privat inlägg här så ska vi försöka reda ut vad som hänt. Normalt sätt besvaras alla mail som inkommer till Gate9 inom 1-2 timmar, så att du fått vänta flera dag tyder på att något blivit fel på vägen.
Första mailet drog jag iväg 2005-03-22 13:42:13. Det brevet fick jag ett automatsvar på inom någon minut på men tyvärr har jag inte kvar något referensnummer. Svaret från er dök upp hos mig 2005-03-23 10:42:10. Det brevet svarade jag ytterligare en gång på och då svarade ni på nio minuter (idag, kl 10:42 » 10:51), vilket är en klar skillnad/förbättring.
265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e