jo men ett halv år efter man mailat kundtjänst får man ett kvitto på att man raderat mitt medelande utan att läsa det.
riktigt seriöst företag dom där Glocalnet.
Sveriges absolut sämsta hemsida har vi här
25 svar · 1 080 visningar · startad av [AMD]Zmaster · sida 2 av 2
Frågan, av [AMD]Zmaster
<https://www.glocalnet.se> För ett par månader sen bytte vi till Glocalnet, något som idag blev klart. Innan det dock hade jag vid kanske 20-30 tillfällen försökt komma in på sidan och göra en sökning. ICKE. Sidan kan inte visas, interna andra fel osv. Tänkte att det var tillfälligt. Nu, kanske 2 månader senare, har jag Glocalnet bredband, och japp. Sidan FUNGERAR FORTFARANDE INTE! Fungerar då o
Läs frågan i sin helhet →PsyDonia skrev:
jo men ett halv år efter man mailat kundtjänst får man ett kvitto på att man raderat mitt medelande utan att läsa det.
riktigt seriöst företag dom där Glocalnet.
Aha, datumet tänkte jag inte på. Skandalöst!
mozilla skrev:
Sidan fungerar inte alls för mig. Så där finns det massor att klaga på! §e
Sidan fungerade inte alls på de tre försök med firefox och en gång med IE jag gjorde nyss :bla
Det finns då all rätt att klaga. :p
Har aldrig haft några problem med denna. Dessutom tycker jag att den är enkel att hitta på och ganska snygg!
Ja, startsidan får majoriteten av försöken något fel eller att den går långsamt (och jag menar _långsamt_).
Lustigt nog går det lättare att ladda in glocalnets startsida då jag surfar dit på min comHem-lina :-/
det börjar mer och mer kännas som ett misstag att slopa comHem till Glocalnets förmån :-/
Kom först inte in med FF men 20 sek senare.
Sökte om jag kunde få bredband (till höger) men då får den ingen kontakt.
En granne har försökt att få bredband genom glocalnet men efter att han flyttat har det tagit ca 2 månader innan han fick något. Först så fick de hans brev 3 veckor efter att han hade skickat och de försvarade sig med att det inte var frimärke på.
Ringer han är telekön lååång och några bra svar får han inte på sina frågor.
Lite dubbelmoral i deras reklam kanske... Att de är Glocalnet som är lågt. Att det inte funkar osv.......