webForumDet fria alternativet

Internetworlds Surftips

Webbutveckling

3 svar · 235 visningar · startad av leniz

Medlem sedan aug. 2001676 inlägg
Frågan#1

Är lite nyfiken på vad ni tycker om innehållet i Internetworlds surftips? Jag antar att det är det största "surftips" nyhetsbrevet i Sverige idag?

Jag minns för några år sen när jag tyckte att det var kul att få det här nyhetsbrevet i "lådan". Numera orkar jag knappt öppna det.

Jag är därför nyfiken på om det är jag som håller på bli gammal :OO eller om innehållet är så dåligt som jag numera tycker?

Enligt min mening är det alldeles för mycket länkar till "roliga filmer", "roliga bilder" och alla möjliga tänkbara "testa-dig-själv-test" som jag är urless på.

Jag saknar mer länkar till sidor som har ett "riktigt" innehåll.

Kanske kan någon tipsa om ett surftips nyhetsbrev som har mer länkar till den typen av sidor?

Mvh Lena

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Det var ett par år sen man kollade på internetworlds länktjosan. Har väl aldrig varit speciellt bra innehåll där ;)

Medlem sedan aug. 2001676 inlägg

Tengblad skrev:

Det var ett par år sen man kollade på internetworlds länktjosan. Har väl aldrig varit speciellt bra innehåll där ;)

:) Ja det "länktjosan" de haft de senaste två åren har iaf inte varit mkt att hänga i julgranen.

Jag tog mig t.o.m. tid att skriva till dem och berätta vad jag tyckte om innehållet men de har inte orkat svara mig.

Men jag tycker alltid att det är kul att läsa om nya bra siter och hur gamla utvecklas, borde väl finnas något sånt nyhetsbrev med vettigt innehåll?

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

Jag skummar mest igenom dom sidorna rätt snabbt. Tycker inte dom är speciellt intressanta.

319 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
189 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
189 ms — ändringar (db)