Hade inte Telia en sådan tjänst för några år sedan? Jag ska gräva lite och se vad jag hittar.
Flyttar förövrigt tråden från caféet.
7 svar · 536 visningar · startad av Esen
Har för mig att jag sätt att man kan ladda ner spel direkt från en Tvspelssida och undrar nu ifall någon vet något om detta?
Det går till så här alltså...
Istället för att gå till affären så betalar man genom internetbetalning och sen så kan man ladda ner spelet...
Hade inte Telia en sådan tjänst för några år sedan? Jag ska gräva lite och se vad jag hittar.
Dryden skrev:
Jag har också för mig att Telia hade en sådan tjänst. Jag tror att den hette något i stil med on demand eller liknande.
Efter lite efterforskningar så. Games on demand hette tjänsten men nej, den verkar inte finnas kvar. Och nej, jag kan inte påminna mig om att jag sålde ett enda sånt paket när jag jobbade på Telia. Inte heller hittar jag något om tjänsten hos Telias nätkundtjänst och de sidor som finns är pressmeddelanden och ouppdaterade sidor från senast 2002, mest kring 2000.
Dryden skrev:
Efter lite efterforskningar så. Games on demand hette tjänsten men nej, den verkar inte finnas kvar. Och nej, jag kan inte påminna mig om att jag sålde ett enda sånt paket när jag jobbade på Telia. Inte heller hittar jag något om tjänsten hos Telias nätkundtjänst och de sidor som finns är pressmeddelanden och ouppdaterade sidor från senast 2002, mest kring 2000.
Okey...
Fick springa ner till affären och köpa spelet istället :)
silfver skrev:
Esen skrev:
Fick springa ner till affären och köpa spelet istället :)
Vilket? :)
Sim City 4 - Rush Hour
För er som söker svaret så har jag det..trodde jag..
De annonserade på Aftonbladet, men lyckas inte hitta de nu.
Men det finns iaf för den som är duktig med google :)