Jag skulle kunna sälja en till dig, men det innebär att jag måste göra en & det innebär arbete det vill jag ju inte.. ;)
Mao: Vem fan som helst klarar ju snart av att koda en sida typ blocket.se
7 svar · 414 visningar · startad av coolish
Tjenare.
Någon som vet var jag kan köpa en site typ Blocket för köp, sälj och bytesmarknad?
/C-O
Jag skulle kunna sälja en till dig, men det innebär att jag måste göra en & det innebär arbete det vill jag ju inte.. ;)
Mao: Vem fan som helst klarar ju snart av att koda en sida typ blocket.se
Jo, det tror jag också och hade jag haft tiden skulle jag knappat ihop det själv. Nu finns dessvärre inte tiden att tillgå och därför är jag intresserad av att köpa det färdigt.
Jag kan sälja en till dig. Har du tillgång till webbserver med php och mysql eller behöver du köpa det också?
tydal skrev:
Jag kan sälja en till dig. Har du tillgång till webbserver med php och mysql eller behöver du köpa det också?
Ge mig ett förslag på vad det skulle kosta så får jag fundera på det. Server sätter jag upp själv.
/C-O
Beror på exakt vilka funktioner du vill ha, men som Blocket skulle kosta ungefär 1500 exklusive moms.
tydal skrev:
Beror på exakt vilka funktioner du vill ha, men som Blocket skulle kosta ungefär 1500 exklusive moms.
Låter intressant, ska kolla med min kollega. Vad skulle du säga för pris om du skulle sätta upp servern också. Hårdvara levererar vi i så fall. Vad pratar vi för tidsperspektiv för detta i så fall?
/C-O
Sätta upp servrar är inget jag gör ofta, jag sysslar mest med programmering, så det ser jag helst att någon annan gör. Använder mig själv av ett webbhotell.
På fredag skulle ni kunna ha en version att testa och komma med synpunkter på och så kan vi finjustera och knyta ihop säcken nästa vecka.
Låt oss fortsätta i e-post: thomas@tydal.nu