Ah, de kontaktade mig just, de ska fixa domänerna direkt PLUS att jag får kompensation. :)
Beställde ett konto (åt en kund som jag gör en webbsite för) på ett webbhotell för ung. 2 veckor sedan med tillhörande domän. Jag beställde veckan efter ett nytt konto + domän till mig själv, och betalade via internet meddetsamma.
När jag inte hört något från dem efter 7 dagar ringde jag upp och frågade vad som hänt, och fick svaret att deras postgiro hade strulat, men att han kunde se att båda domänerna/kontona var betalade "OK-ade" kontona. Han skulle aktivera domänerna under dagen och de skulle bli tillgängliga senast dagen efter på eftermiddagen.
Nu är det 2 dagar sedan jag pratade med dem, och enligt nic.se så är båda mina domäner fortfarande lediga. Har skickat mail till support men inte fått något svar där. Hoppas på att Nic inte uppdaterar sin databas så ofta och att det är därför mina domäner inte syns på deras "Sök" ännu. Skulle kännas pinsamt om jag skickat min kund till ett webbhotell som inte håller måttet.
Kundens sidor är klara sedan länge, och de frågar dagligen om när siten kommer upp :r