Vad är det för jävla stolpskott som ändrat designen på komplett? eller är där nåt fel?
red.
inte var där nåt fel inte, stod under nyheter. får hoppas att dom bättrar till det.
Asså - jag tycker det går åt fel håll. Google och komplett har mindre grafik vilket säkert glädjer modemarna men typ alla har ju minst ADSL idag, iaf här i Sverige.
Asså - jag tycker det går åt fel håll. Google och komplett har mindre grafik vilket säkert glädjer modemarna men typ alla har ju minst ADSL idag, iaf här i Sverige.
Vad behöver man på en sökmotor egentligen? Ett sökfält och en tillhörande sök-knapp. Varför trassla till det med onödiga grafiska detaljer?
Jo google kan jag väl förstå, till en viss gräns. Fast den var ändå snyggare innan. Jag menar, vill man ta det extremt behöver man ju inte ha nån design då, grå bakrund ett sökfält och en knapp längst uppe till vänster.
Jo google kan jag väl förstå, till en viss gräns. Fast den var ändå snyggare innan. Jag menar, vill man ta det extremt behöver man ju inte ha nån design då, grå bakrund ett sökfält och en knapp längst uppe till vänster.
Egentligen så. Huvudsaken är att den hittar det jag söker. ;)
Skämt å sido, jag förstår ditt resonemang men jag ser hellre en snabb söksida än en snygg söksida. Sedan kan jag ju i och för sig hålla med om att Komplett inte var något vidare snygg med textlänkar.
257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849