Någon fler än jag som har konto hos Home.se som har haft problem nu under helgen med e-posten? Här har det varit i princip heldött under stora delar av helgen. Bara något enstaka mail verkar ta sig igenom emellanåt, men för det mesta så går det inte att ansluta till mailservern. Hittar ingen registrerad driftstörning på deras webbsida heller.
Jepp, problem här med. De har verkligen lyckats tajma in störningarna bra. Mitt huvudmailkonto i USA är otillgängligt på grund av feta routerproblem någonstans och då är det lite lustigt att Home, som jag använder som backupmail, inte heller fungerar. Tur att Hotmail finns. ;)
Ja, Home.se har funkat dåligt på senaste. Speciellt efter Tiscalis köp. Min email får ryck, ibland fungerar den och ibland inte helt enkelt. Riktigt störande.
Jepp, problem här med. De har verkligen lyckats tajma in störningarna bra. Mitt huvudmailkonto i USA är otillgängligt på grund av feta routerproblem någonstans och då är det lite lustigt att Home, som jag använder som backupmail, inte heller fungerar. Tur att Hotmail finns. ;)
Hehe Hotmail har ju också varit nere en del på det sista :P
Det största problemet jag har haft med min home.se e-mail är all j*vla spam som kommer hela tiden...
Att jag inte har upplevt så mycket nertid kan kanske bero på att min mailadress börjar på "C" och att de inte har lika hård belastning på de serverna... kanske iaf :)
På sistone har jag bara haft tillgång till deras webmail (pga avsaknad av Internet hemmavid) och den har fungerat klockrent alla vardagsförmiddagar jag har använt den i alla fall. :)
Deras driftinfo är ju rätt sällan uppdaterad med det senaste...
252 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e