stuffMedlem sedan mars 20102 inlägg
Hej!
Jag har en uppgift i programmering(Python) som är på grundnivå. Jag skulle verkligen behöva ha hjälp med den. Jag får ångest varje gång jag sitter med den och kommer ingenvart. Jag har läst och läst, frågat och frågat. Det enda de säger är att läs det där och det där. Om någon kan programmera i Python, plz help me. Jag kan erbjuda en slant bara jag får det gjort. Skicka ett meddelande till mig om du kan och vill ställa upp.
MVH
Sam V
LaspMedlem sedan juli 200010 197 inlägg
Låter som en skoluppgift! Är det det eller har du ett syfte med frågan (applikation)
stuffMedlem sedan mars 20102 inlägg
Lasp skrev:
Låter som en skoluppgift! Är det det eller har du ett syfte med frågan (applikation)
Jaa det är en uppgift i programmering. Jag satt från kl 3-5 på en lärare som hade jour. Han kom till mig i 10 min. Jag förklarade att jag inte visste hur man ska gå tillväga, men neej. Hans tips var, läs det där så förstår du. Får ångest av det här.
Du har ju inte ens skildrat uppgiften!
Starta om från början, kladda gärna på ett papper så att du inte fastnar i något tekniskt.
Du är mycket välkommen till wF, men skoluppgifter är ju till för att du själv skall lära dig något ;-)
dAEkMedlem sedan feb. 20041 777 inlägg
Lasp skrev:
Du har ju inte ens skildrat uppgiften!
Starta om från början, kladda gärna på ett papper så att du inte fastnar i något tekniskt.
Du är mycket välkommen till wF, men skoluppgifter är ju till för att du själv skall lära dig något ;-)
Well, med tanke på att flera andra här får hjälp med sina arbetsuppgifter borde steget till att hjälpa nån med läxan inte vara så stort. ;)
Rätt, men jag har väl beskrivit problemen innan då ;-)
Om det nu var riktat mot mig?
Men jag skryter ofta med ett SQL case som jag fick hjälp med när jag satt i de Småländska skogarna och inte hade verktyg till hands!
Tjejen som bjöd på kaffe medans wF löste hennes och mitt problem trodde inte sina ögon ;-)
sgtpepperMedlem sedan apr. 20005 524 inlägg
dAEk skrev:
Well, med tanke på att flera andra här får hjälp med sina arbetsuppgifter borde steget till att hjälpa nån med läxan inte vara så stort. ;)
Hjälp ja, men vafan, snubben vill ju betala för att någon ska göra hans uppgift, det är väl en jävla skillnad?
Det finns ju ingen beskrivning av problemet, så så långt är det inte lätt att hjälpa va?
dAEkMedlem sedan feb. 20041 777 inlägg
sgtpepper skrev:
Hjälp ja, men vafan, snubben vill ju betala för att någon ska göra hans uppgift, det är väl en jävla skillnad?
Öh, nej. Varför det? Från mitt perspektiv är det värre att en del verkar vara beroende av forum för att sköta sina jobb. Om några borde betala för sig är det dom.
Det var inte riktat mot dig Lasp utan mer en reflektion i allmänhet. :)