Tjena!
Jag hade tänkt koda ett litet program.
Så här ska det funka:
Först ska det öppna Iexplorer och gå ut på en hemsida och så ska den samtidigt öppna ett certifikat som man ska installera.
När certifikatet är installerat och klart (Certifikatrutan är nedstängd) så ska programmet fråga om man vill lägga en genväg till NFUSE på skrivbordet.
När man svarat på det så ska en Installationsfil köras.
Programmet ska inte synas nere aktivitetsfältet men det ska finnas en liten ikon nere bland dom andra ikonerna (till höger).
Någon som kan hjälpa mig med detta...Kan inte koda och har inget kodningsprogram.
PLZ
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg Till detta behöver du ju bara någon form av tangentbordstryckare!
Vad jag förstår skall ju användaren ändå ha laddat hem och installerat något.
Nja..Asså Det här ska brännas på en cdskiva och starta massa olika program automatiskt.
silfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Är det inte sånt som vi kallar spyware? :o
Kanske det man kan man inte få göra så för att liva upp en tråd...Lovar...Kan hitta sånt bland dina trådar...
TravoniMedlem sedan okt. 20041 556 inlägg Jag skulle vilja ha ett program som spammas ut till alla med ett epostprogram, öppnar klientens standardwebbläsare (utan att användaren märker det förståss), surfar automatiskt till klientens internetbank, signar ett säkerhetscertifikat loggar in på banken och gör en överflyttning av 95% av innestående belopp till ett förutbestämt bankkonto på centralbanken i Abuja. Därefter så skall klienten få frågan om denne vill månatligen göra likande överföringar.
Plattformsoperoende är ett krav.
Tacksam för hjälp.
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg >antonpower Hur skulle det vara med en lite bättre beskrivning så att vi alla kan komma med bra bidrag till problem.
Klargör syfte, orsak och verkan så kanske vi hittar vad som skall göras.